26 فروردین 1398
شماره خبر: 212976

6 میلیارد ریال کالای قاچاق در البرز کشف شد

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

6 میلیارد ریال کالای قاچاق در البرز کشف شد


رئیس پلیس البرز گفت: با تلاش ماموران انتظامی این استان 6 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق طی 24 ساعت گذشته در این استان کشف شده است.
سردار عباسعلی محمدیان افزود: ماموران پلیس آگاهی در پی پایش و رصد محورهای مواصلاتی استان البرز برای جلوگیری از ورود کالای قاچاق به یک دستگاه خودروی اتوبوس در محدوده آزادراه تهران - کرج مشکوک و موضوع را به صورت ویژه در دستورکار قرار دادند. وی اضافه کرد: با پیگیری و کار اطلاعاتی بیشتر خودرو متوقف و پس از بازدید از بار آن مشخص شد که تمام کالاهای بارشده بدون بارنامه و فاقد مدارک گمرکی است.
محمدیان افزود: از خودروی توقیف شده 97 دستگاه گوشی تلفن همراه ، مقادیر زیادی پوشاک و مواد محترقه کشف شد. رئیس پلیس خاطرنشان کرد: دراین زمینه 2 نفر دستگیر شدند و تحقیقات ادامه دارد. وی تاکید کرد: اجرای طرح ملی مقابله با کالای قاچاق و قاچاق کالا به صورت ویژه در این استان درحال اجرا است. وی اظهار داشت: از فعالان بخش واردات، انبار، توزیع، خرید و فروش بخصوص تجار و صنوف مرتبط درخواست می شود نسبت به رعایت قوانین و مقررات موضوعه از جمله قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین رعایت ضوابط گمرکی و توزیع فروش کالاهای قاچاق توجه داشته باشند. محمدیان نقش مردم را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز که اقتصاد، تولید و اشتغال کشور را با مشکلات عدیده ای روبرو می کند، بسیار تاثیرگذار دانست. طی سال گذشته بیش 2 هزار میلیارد ریال انواع کالای قاچاق دراستان البرز کشف شده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود