19 آذر 1398
شماره خبر: 226249

دستگیری سارقان منزل با ۴۵ فقره سرقت در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

دستگیری سارقان منزل با ۴۵ فقره سرقت در البرز


رییس پلیس آگاهی البرز گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی این استان اعضای باند سارقان منزل با ۴۵ فقره سرقت دستگیر شدند.رییس پلیس آگاهی البرز گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی این استان اعضای باند سارقان منزل با ۴۵ فقره سرقت دستگیر شدند.
سرهنگ محمد نادربیگی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان کرج و درخواست مردم برای دستگیری سارقان، پیگیری موضوع در دستور کار پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.
ماموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی اعضای باند سارقان شدند که در شهرستان فردیس مخفی شده بودند.نادربیگی افزود: کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی به مخفیگاه سارقان مراجعه و با تعقیب و مراقبت مخفیگاهشان پس از اطمینان از حضور هر ۲ سارق در آنجا وارد عمل شده و در یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ آن ها را دستگیر کردند. متهمان ابتدا منکر هرگونه سرقت منزل بودند اما در مواجهه با مدارک و مستندات ماموران چاره ای جز اعتراف نیافته و به ۴۵ فقره سرقت از منزل در سطح شهرستان کرج اعتراف کردند. تاکنون ۱۵ نفر از مالباختگان شناسایی شده و تلاش برای شناسایی سایر افرادی که توسط این باند مورد سرقت قرار گرفته اند ادامه دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود