16 اسفند 1398
شماره خبر: 232125

پنج تن ژل ضدعفونی کننده در البرز کشف شد

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

پنج تن ژل ضدعفونی کننده در البرز کشف شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز اعلام کرد که در اجرای مبارزه با احتکار لوازم بهداشتی و پزشکی، پنج تن ژل ضدعفونی کننده در این استان کشف شد.
علی اکبر مختاری اظهارداشت: در پی وقوع و گسترش شیوع ویروس کرونا ، کارشناسان تعزیرات حکومتی با مشارکت ویژه اطلاعات سپاه با اجرای طرح های کنترلی تجهیزات پزشکی و دارویی این مقدار ژل را از یک کارگاه در این استان کشف کردند.
مختاری افزود: ژل های کشف شده از مبادی ذیربط وارد بازار می شود.
طی هفته گذشته تاکنون مقادیر زیادی مواد ضدعفونی کننده، ژل بهداشتی، ماسک، دستکش ، دارو و تجهیزات پزشکی دراین استان کشف شده است.
ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.
طبق گزارش روز پنجشنبه (۱۵اسفندماه ) وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، تاکنونتعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور به ۳ هزار و ۵۱۳ نفر و فوت ناشی از آن به ۱۰۷ نفر رسید و همچنین ۷۳۹ نفر تاکنون بهبود یافته‌اند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز نیز امروز اعلام کرد که با بررسی نتایج آزمایشات ، شمار قطعی مبتلایان به بیماری کرونا در این استان به ۱۴۰ نفر رسید و تاکنون ۸ نفر بر اثر این ویروس جان باخته اند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود