25 اسفند 1398
شماره خبر: 232518

دستگیری سه سارق بنفشه

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

دستگیری سه سارق بنفشه


فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: سارقان لوازم خودرو با ۱۵ فقره سرقت در شهرک بنفشه کرج دستگیر شدند.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی افزایش سرقت لوازم خودرو در منطقه شهرک بنفشه شهرستان کرج، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۳۸ قرار گرفت.
او افزود: ماموران در تحقیقات اولیه خود متوجه شدند سارقان در ساعات آخر شب به وسیله یک دستگاه خودرو پراید تاکسی خودرو‌های فاقد لوازم بازدارنده را شناسایی کرده و لوازم آن را به سرقت می‌بردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و افزایش گشت‌های انتظامی در مناطقی که سرقت انجام می شد در نهایت در حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو پراید که دارای تابلوی آژانس بوده مشکوک شده و بلافاصله دستور توقف آن را صادر کردند.او با بیان این که راننده خودرو به دستور ایست پلیس توجهی نکرده و به مسیر خودش ادامه داد، افزود: پس از مدتی تعقیب و مراقبت خودرو توسط ماموران، متهمان چاره‌ای جز توقف در پیش روی خودشان ندیده و خود را تسلیم پلیس کردند.سرهنگ گودرزی با اشاره به دستگیری ۳ نفر از سرنشینان خودرو گفت: در بازرسی از خودرو نامبردگان تعدادی لوازم داخل خودرو از جمله باند و ضبط و کیف ابراز و .. کشف شد.او افزود: در تحقیقات تکمیلی ماموران، متهمان به ۱۵ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان گفت: با هماهنگی مقام قضایی متهمان برای تحقیقات تخصصی به پلیس آگاهی منتقل شدند.

منبع باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود