20 مرداد 1399
شماره خبر: 239987

کشف ۲۰ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق در فردیس

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

کشف ۲۰ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق در فردیس


فرمانده انتظامی شهرستان فردیس اعلام کرد که ۲۰ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.
سرهنگ بیژن جنتی افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک انبار در زمینه تولید ارز دیجیتال، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان فردیس قرار گرفت.وی گفت: ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضایی به این انبار در حوالی بلوار فرمانداری فردیس اعزام شدند و در بازرسی از این مکان ۲۰ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق کشف کردند.جنتی با اشاره به دستگیری یک نفر در این زمینه گفت: دستگاه های کشف شده تحویل سازمان جمع آوری اموال تملیکی استان البرز شد.
کشف سلاح غیر مجاز در فردیس

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: در پی کسب اخباری مبنی بر نگهداری سلاح غیر مجاز در منزل یکی از اوباش سابقه دار شهر فردیس، بررسی موضوع در دستور کار عوامل کلانتری این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و کسب اطمینان از صحت موضوع به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه؛ موفق به دستگیری متهم شدند.سرهنگ جنتی بیان داشت: در بازرسی از منزل این اوباش سابقه دار یک قبضه سلاح گرم غیر مجاز کشف شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود