18 آبان 1390
شماره خبر: 2437

دستگیری قاتل متواری در کمپ ترک اعتیاد

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

دستگیری قاتل متواری در کمپ ترک اعتیاد

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستیگری قاتل فراری متواری در کمپ اعتیاد خبر داد.
به نقل از ستاد اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، حمیدرضا گل صباحی اظهار داشت: فردی که به هنگام درگیری خیابانی در کرج یک نفر را با استفاده از قمه به قتل رسانده و پس از متواری شدن در یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد شهر اصفهان مخفی شده بود، با تلاش و هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز شناسایی و دستگیر شد.
وی افزود: هفده شهریورماه سال جاری طی تماس تلفنی شهروندان منطقه مشکین‌دشت کرج با مرکز فوریت‌های پلیسی110 مبنی بر درگیری خیابانی بین سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت و خودرو پراید بلافاصله مأموران کلانتری 29 مشکین دشت به محل حادثه اعزام شدند.
این مسئول اظهار داشت: پس از حضور مأموران در محل درگیری مشخص شد که یکی از طرفین درگیری به وسیله قمه از ناحیه شکم مجروح و قبل از اعزام به بیمارستان به خاطر شدت جراحات وارده فوت کرده است.
گل صباحی افزود: پس از تشکیل پرونده مقدماتی از سوی کلانتری 29 مشکین دشت حسب دستور قضایی پرونده به دایره جنایی پلیس آگاهی ارجاع و شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار مأموران قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز در ادامه تصریح کرد: با انجام اقدامات اولیه مشخص شد که مقتول به نام «ناصر» در حالی که به عنوان مسافر سوار خودروی پراید بوده توسط راکب یک دستگاه موتورسیکلت به نام «مهدی» که با وی خصومت قبلی داشته است دیده می‌شود و نامبرده پس از پیاده شدن از موتورسیکلت با «ناصر» درگیر و او را به وسیله قمه‌ای که به همراه داشته به قتل رسانده و متواری می‌شود.
گل صباحی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی مأموران متوجه شدند که قاتل با هویت مجعول در یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد استان اصفهان مخفی شده است، بنابراین ضمن هماهنگی با مقام قضائی و کسب نیابت، اکیپی از مأموران ویژه اداره مبارزه با جرائم جنایی به استان اصفهان اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه قاتل را در حالی که در کمپ مورد نظر به عنوان فرد معتاد تحت درمان بود، شناسایی و دستگیر کردند.
به گفته وی متهم دستگیر شده در ابتدا منکر قتل شده و از بازگو کردن هویت اصلی خود امتناع می‌ورزید اما سرانجام پس از روبه‌رو شدن با مدارک و مستندات لب به اعتراف گشود و بیان کرد: چند ماه قبل از روز حادثه با مقتول به خاطر اختلاف مالی درگیر شدم و ناصر در این درگیری دو ضربه چاقو به من زد و من که از او کینه به دل گرفته بودم تصمیم داشتم در یک فرصت مناسب تلافی کنم، از همین رو وقتی روز حادثه او را در خیابان سوار بر خودرو پراید دیدم، بلافاصله جلوی او را سد و به وسیله قمه‌ای که به همراه داشتم چند ضربه به شکم وی زده و متواری شدم.
این مسئول گفت: قاتل ادامه داد که فردای آن روز وقتی متوجه شدم که ناصر فوت کرده بلافاصله با همکاری یکی از دوستانم به اصفهان رفته و با هویت جعلی در یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد پذیرش و مخفی شدم تا اینکه توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود