29 آبان 1390
شماره خبر: 2487

حسادت عشقی، به هتک حرمت زن در شبکه مجازی منجر شد

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

حسادت عشقی، به هتک حرمت زن در شبکه مجازی منجر شد

رئیس پلیس فتای استان البرز از هتک حرمت یک زن در اینترنت در اثر یک حسادت عشقی خبر داد.
محمد مهدی کاکواناعلام کرد: چندی پیش یک خانم با شکایت به پلیس فنای استان البرز از هتک حرمت خود در اینترنت خبر داد و خواستار برخورد با متخلفان شد.وی تصریح کرد: این زن مدعی بود که عکس شماره تلفن وی در فضای مجازی توسط فرد یا افرادی منتشر و اطلاعات نادرستی در باره شخصیت اخلاقی وی منتشر شده است.
این مسئول ادامه داد: در گام نخست پرونده‌ای در پلیس فتا تشکیل و ابتدا درباره صحت ادعای این خانم تحقیقات انجام شد.
کاکوان ادامه داد: نخستین نتایج تحقیقات نشان می‌داد که ادعای زن مبنی بر انتشار اطلاعات خصوصی و نسبت منافی عفت به وی صحت دارد.وی افزود: در مرحله بعدی مأموران پلیس فتا با انجام اقدامات پلیسی این موضع را پیگیری کردند که این اطلاعات از طرف خود این منتشر شده یا افراد غیر این کار را کرده‌اند.
این مسئول ادامه داد: با اقدامات پلیسی مشخص شد ادعای این زن صحت داشته و پیگیری مأموران برای دستگیری فرد یا افراد خاطی آغاز شد.
کاکوان کفت: سرنخ‌های به دست آمده ما را به محل کار این خانم کشاند و با بازجویی 40 همکار این خانم در دو مرحله به یکی از همکاران و دوستان صمیمی این خانم مظنون شدیم.
این مسئول افزود: با بازجویی‌های تخصصی بالاخره دوستش لب به اعتراف گشود و اعلام کرد که عکس‌ها و شماره تلفن شخصی وی را برای بردن آبرویش در شبکه‌ مجازی قرار داده است.کاکوان تصریح کرد: مجرم اعلام کرد که این اقدام را به دلیل حسادت عشقی انجام داده و در نظر داشته با یک چنین تجاوز آشکاری زندگی دوستش را از بین ببرد.
وی افزود: مجرم اعلام کرد که با نامزدش قرار عروسی داشتند که قبل از عروسی نامزدش با این خانم دوست شده و با وی ازدواج کرده است.
کاکوان گفت: از آنجایی که حسادت بسیار زیادی به این موضوع کرده و به نامزدم علاقه بسیار زیادی داشتم تصمیم گرفتم کاری کنم که سبب جدایی آنها شوم.
وی از مردم به ویژه بانوان خواست تا عکس‌ها و اطلاعات شخصی خود را حتی به نزدیک‌ترین دوست خود ندهند و عکس‌های شخصی خود را در اینترنت درج نکنند چرا که سوءاستفاده کنندگان از این موضع همیشه در کمین بوده و آبروی افراد را به خطر می‌اندازند.با اثبات شدن موضوع مجرم به دستگاه قضائی تحویل داده شد.




منبع: فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود