24 شهریور 1400
شماره خبر: 256194

دستگیری ۱۲ فروشنده مواد مخدر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی اشتهارد

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

دستگیری ۱۲ فروشنده مواد مخدر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی اشتهارد


فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: با اقدامات جهادی ماموران پلیس شهرستان، در این طرح ۱۵ سارق و 12فروشنده مواد مخدر دستگیر شدند.
سرهنگ "علی عزیزی" با اعلام این خبر بیان داشت: به منظور مبارزه جدی با مخلان امنیت شهروندان و ارتقاء امنیت شهرستان، طرح پاکسازی در مناطق جرم خیز اشتهارد به اجرا درآمد.
وی افزود: در این طرح که با مشارکت پلیس‌های تخصصی و کلانتری‌های سطح شهرستان به اجرا درآمد ۱۵ سارق دستگیر و تاکنون ۹ فقره سرقت کشف شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد با اشاره به دستگیری ۱۲ خرده فروش مواد مخدر در این طرح اظهار داشت: در بازرسی از منازل این افراد ۶۲۷ عدد قرص غیر مجاز و حدود ۲۰۰ گرم مواد مخدر کشف شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در این طرح ۱۰ خودرو و ۵ موتور سیکلت غیر مجاز نیز توقیف شدند، خاطرنشان کرد: همچنین ۹ معتاد متجاهر نیز در این طرح از سطح شهر جمع آوری و به مراکز بازپروری منتقل شدند.سرهنگ عزیزی در پایان با اشاره به تداوم اجرای این طرح ها در سطح شهرستان خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز می‌توانند با معرفی سارقان، فروشندگان مواد مخدر و مخلان امنیت جامعه به پلیس، در تامین امنیت خود و همشهریان دخیل باشند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود