7 مهر 1400
شماره خبر: 256835

نگهبان شرکت صنعتی، سارق از آب در آمد

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

نگهبان شرکت صنعتی، سارق از آب در آمد


فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد گفت: باند۳ نفره سارقان که با همدستی انباردار یک شرکت در شهرک صنعتی اقدام به ۶ میلیارد سرقت از اقلام کارخانه کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ "علی عزیزی" فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد با اعلام این خبر بیان داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده سرقت از یک شرکت در شهرک صنعتی اشتهارد به پلیس آگاهی، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.وی افزود کارآگاهان با بررسی میدانی و بکارگیری اقدامات پلیسی متوجه شدند انباردار شرکت با همدستی 2 نفر دیگر در 3 مرحله اقدام به سرقت از کارخانه کرده‌اند.
فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد با بیان اینکه با هماهنگی قضائی انباردار شرکت دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد، اظهار داشت: متهم ابتدا منکر انجام هر گونه سرقت بود اما با مشاهده مستندات غیرقابل انکار پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و به 3 مرحله سرقت از محل کارش با همدستی ۲ نفر دیگر اقرار کرد. این مقام انتظامی وی با اشاره به شناسایی همدستان متهم در شهرستان بویین زهرای استان قزوین اظهار داشت: بلافاصله کارآگاهان با دریافت نیابت قضائی به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات جداگانه هر 2 متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی اشتهارد منتقل کردند.
سرهنگ عزیزی با بیان اینکه ارزش اموال به سرقت رفته از سوی اعضای این بار 5 میلیارد ریال برآورد می‌شود، خاطرنشان کرد: پس از تکمیل پرونده متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود