12 آبان 1400
شماره خبر: 258401

کشف بیش از 55 هزار نخ انواع سیگار قاچاق در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان



رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف بیش از 55 هزار نخ سیگار و 410بسته تنباکوی قاچاق توسط ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد.
سرهنگ "مهدی افشاری" در تشریح جزئیات این خبر گفت: تیم عملیات پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی در بازار سیگار میدان کرج به یک دستگاه پراید وانت مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از آن بود که خودرو حامل مقدار زیادی سیگار قاچاق است که بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی خودرو توقیف و به پلیس اقتصادی منتقل شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز اظهار داشت: در بازرسی تکمیلی از خودروی توقیف شده 55 هزار نخ انواع سیگار و 410 بسته تنباکو خارجی قاچاق با مارک های مختلف کشف شد.
سرهنگ افشاری با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی اموال کشف شده را 500 میلیون ریال برآورد کرده اند، اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشكيل پرونده تحويل مقامات قضائي شد.
این مقام انتظامی در پایان تصریح کرد: پلیس امنیت اقتصادی با تمام توان با مخلان اقتصادی برخورد می کند و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از قاچاق هرگونه کالا موضوع را سریعا به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود