16 آذر 1400
شماره خبر: 260264

کشف 10 کیلو حشیش و دستگیری 2قاچاقچی مواد مخدر

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

کشف 10 کیلو حشیش و دستگیری 2قاچاقچی مواد مخدر


معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان از دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نظرآباد خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 10 کیلوگرم حشیش کشف شد.
سرهنگ "محمد معظمی گودرزی" در این خصوص بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نظرآباد با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت 2 نفر در زمینه خرید و فروش مواد مخدر مطلع و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.وی افزود: در ادامه ماموران با رصد تحرکات متهمان متوجه شدند که نامبردگان قصد انتقال مواد مخدر از شهر کرج به یکی از استان های غربی کشور را دارند که با رصد لحظه به لحظه اقدامات قاچاقچیان، آن ها را در محور مواصلاتی کرج-قزوین دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر نظرآباد منتقل کردند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز با بیان اینکه در بازرسی از خودرو و مخفیگاه متهمان 10 کیلوگرم حشیش کشف شد، اظهار داشت: در این زمینه پرونده تشکیل و به همراه متهمان به مراجع قضائی ارسال شد.سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به اینکه پلیس البرز با رصد فعالیت مجرمان مواد مخدر سعی در کاهش ورود مواد مخدر به استان دارد. خاطرنشان کرد: از شهروندان نیز تقاضا داریم در صورت اطلاع از فعالیت افراد در زمینه خرید و فروش مواد مخدر، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود