6 فروردین 1401
شماره خبر: 265322

دستگیری آدم ربای سابقه دار در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان


متهمی که به دلیل اختلافات شخصی یکی از شهروندان را با تهدید ربوده و در یک واحد مسکونی در منطقه مهرشهر کرج حبس کرده بود، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.

، سرهنگ "محمد نادربیگی" در این خصوص بیان داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده آدم ربایی شخصی 48 ساله در شهر کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار اداره جرائم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از این بود که شخصی 48 ساله به دلیل نا معلومی توسط اشخاصی ناشناس ربوده و به محلی نامعلوم منتقل شده است.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار داشت: در ادامه با انجام اقدامات فنی اطلاعاتی از سوی کارآگاهان، محل نگهداری فرد ربوده شده در منطقه مهرشهر کرج شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه ضمن آزادسازی نامبرده از واحد مسکونی محبوس شده در آن، یک نفر نیز که به عنوان نگهبان در آنجا گمارده شده بود دستگیر شد.
این مقام انتظامی گفت: در ادامه تحقیقات، کارآگاهان با شناسایی عامل اصلی آدم ربایی، پس از چندین شبانه روز اقدام اطلاعاتی-پلیسی نامبرده را در تور اطلاعاتی خود گرفتار و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در منطقه فاز4 مهرشهر دستگیر کردند.
سرهنگ نادربیگی با اشاره به سوابق گسترده متهم در سرقت و اقدامات شرورانه، تصریح کرد: متهم انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را اختلاف مالی و شخصی عنوان کرد.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: پلیس به عنوان خادم مردم در ایام تعطیل نیز برای ایجاد آرامش و امنیت شهروندان در حال خدمت به مردم است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود