4 تیر 1401
شماره خبر: 269303

۱۲ فقره سرقت از باغات ماهدشت

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان



معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز از شناسايي و دستگيري ۲ نفر از سارقان باغات کشاورزان ماهدشت کرج با ۱۲ فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ "بیژن جنتی" با اعلام این خبر، گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی، باغات کشاورزی شهروندان در منطقه ماهدشت شهرستان" کرج"، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی 2 سارق سابقه دار را در این رابطه شناسایی و در عملیاتی ضربتی با هماهنگی قضائی دستگیر کردند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز تصريح کرد: متهمان در تحقیقات و بازجويي‌هاي فنی پلیس به 12 فقره سرقت از اماکن خصوصی و باغات در ماهدشت کرج اعتراف کردند.
سرهنگ جنتی خاطر نشان کرد : متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.این مقام انتظامی در خاتمه با اشاره به اينکه برای ایجاد امنیتی پایدار و مقابله با سارقان همکاری مردم با پلیس امری الزامی است، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشكوك خودروها و افراد ناشناس به ویژه در ساعات پاياني شب، موضوع را بدون درنگ از طريق تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود