17 آذر 1401
شماره خبر: 277018

دستبند پلیس بر دستان سارقان اماکن خصوصی چهارباغ

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

دستبند پلیس بر دستان سارقان اماکن خصوصی چهارباغ


فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ خبر داد: سارقان اماکن خصوصی مناطق زعفرانیه و رامجین به ۴۶ ‏فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند.
سرهنگ "کامران چراغی" با اعلام این خبر بیان داشت: در پی دستگیری یکی از سارقان ‏اماکن خصوصی توسط ماموران کلانتری شهرک زعفرانیه، متهم به پلیس آگاهی منتقل شد. ‏
وی افزود: بررسی های تکمیلی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص کرد که متهم به همراه یکی از همدستانش باغات و ویلاهای خالی ‏از سکنه را شناسایی و در ساعات مختلف شبانه روز اقدام به سرقت از آنها می کردند. ‏ فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ با اشاره به شناسایی و دستگیری همدست متهم، گفت: سارقان در تحقیقات تکمیلی به ۴۶ ‏فقره سرقت از اماکن خصوصی شهروندان اعتراف کردند. ‏ این مقام انتظامی با بیان اینکه یک مالخر اموال مسروقه نیز در این زمینه دستگیر شده است، اضافه کرد: با اقدامات صورت گرفته ‏همه مالباختگان این پرونده شناسایی و به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. ‏ سرهنگ چراغی در پایان خاطر نشان کرد که تجهیز باغات و اماکن خصوصی به دوربین مداربسته تا حد زیادی از به سرقت رفتن ‏اموال شهروندان پیشگیری می‌کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود