15 دی 1401
شماره خبر: 278399

شناسایی سارقان پراید دزد در نظرآباد

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

شناسایی سارقان پراید دزد در نظرآباد


فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از دستگيري اعضاي يك باند 2 نفره سرقت خودروهای پراید با عتراف به 4فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ" فرج اله اسدالهی"در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت خودرو پراید در سطح شهر نظرآباد ،دستگيري سارق یا سارقان در دستور كار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت. وي افزود: با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی پليس آگاهی ، 2 نفر از سارقان سابقه دار در این خصوص شناسایی و فعاليت آنها تحت كنترل قرار گرفت و با رصد اقدامات اين مجرمان، مخفيگاه متهمان شناسايي و طی یک عملیات غافلگیرانه نامبردگان دستگير شدند. این مقام انتظامی با اشاره به سرعت عمل پلیس در شناسایی متهمان، بيان داشت: متهمان پس از دستگيري و در تحقیقات تکمیلی به اعمال مجرمانه خود از جمله 4 فقره سرقت خودرو اعتراف كردند كه در اين زمينه پرونده تشكيل و تحویل مرجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در پایان از شهروندان خواست :خودروهاي خود را به سيستم ايمني مجهز کرده و از نگهداري اموال قيمتي و وجه نقد در داخل خودروها خودداري کنند و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود