3 تیر 1402
شماره خبر: 287396

غافلگیری اوباش مسلح فردیس

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

غافلگیری اوباش مسلح فردیس


فرمانده انتظامي شهرستان فردیس از دستگیری یک اوباش مسلح و کشف یک قبضه سلاح جنگی غیرمجاز به همراه 35 عدد فشنگ و 2 تیغه سلاح سرد از مخفیگاه او خبر داد.
سرهنگ "کامران ملکی " بیان داشت: در اجراي طرح برخورد با دارندگان سلاح غيرمجاز، ماموران پليس امنيت عمومي شهرستان با انجام اقدامات پلیسی از نگهداري اسلحه غیرمجاز در مخفیگاه يكي از اوباش شهرستان مطلع و بررسي موضوع را در دستور كار خود قرار دادند. وي افزود: مأموران پس از هماهنگي با مرجع قضائي به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه متهم و اوباش مسلح را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند. فرمانده انتظامی فردیس تصریح کرد: در بازرسي از منزل این اوباش، ماموران موفق به کشف يک قبضه سلاح جنگي ، 35 عدد فشنگ و 2 تيغه سلاح سرد شدند.
این مقام انتظامی در خصوص انگیزه متهم از نگهداری اسلحه اینگونه اعلام کرد که این شخص سلاح را برای درگیری با یکی از اراذل و اوباش سطح دار شهرستان ملارد تهیه کرده بود که قبل از هرگونه اقدامی توسط پلیس به مرجع قضائی معرفی شد. سرهنگ "ملکی" خاطرنشان كرد: امنیت شهروندان خط قرمز پليس است و مجموعه انتظامی با قاطعیت با مخلان نظم و امنیت اجتماعی برخورد خواهد کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود