11 دی 1402
شماره خبر: 298479

دستگیری 47 نفر فروشنده مواد مخدر در ساوجبلاغ

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان



فرمانده انتظامي شهرستان ساوجبلاغ از اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و دستگيري 47 نتفر فروشنده مواد مخدر در آذر ماه سال جاري خبر داد
سرهنگ " علي سليماني " در تشريح اين خبر بيان داشت: در راستاي پيشگيري از سرقت و کاهش جرائم، طرح ارتقاي امنيت اجتماعي با محوريت پليس مبارزه با مواد مخدر و همکاري عوامل انتظامي در سطح شهرستان ساوجبلاغ در آذر ماه سال جاري به مرحله اجرا گذاشته شد. وي افزود: در اجراي اين طرح ماموران انتظامي 23 کيلو و 480 گرم انواع مواد مخدر را کشف، 47 نفر فروشنده مواد مخدر دستگير و 164 نفر معتاد متجاهر را جمع آوري و تحويل مراکز مجاز ترک اعتياد شدند. سرهنگ سليماني خاطر نشان کرد: هدف اصلي اجراي طرح هاي ارتقاي امنيت اجتماعي، پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز از برهم زنندگان نظم و امنيت عمومي است که اين مهم با جديت و به صورت روزانه و ستمر توسط اين فرماندهي پيگيري مي شود.
وي اظهار داشت: با اجراي اين طرح که امت حزب اله و مسئولان شهرستاني از اقدامات به عمل آمده پليس ساوجبلاغ ابراز رضايتمندي داشته و از زحمات و تلاش کارکنان انتظامي تقدير و تشکر کردند. فرمانده انتظامي شهرستان ساوجبلاغ در پايان بيان داشت: تقويت باورهاي ديني از جمله عوامل اساسي پيشگيري از مصرف مواد مخدر، در بين نوجوانان است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود