6 فروردین 1403
شماره خبر: 302580

کلاهبرداری از مرد مهرشهری با شیوه ای خاص

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان


فرمانده شهرستان کرج گفت: يک زن و مرد که با شيوه اي خاص يکي از مهرشهري را وادار به ,واگذاري خودرواش کرده بودند، توسط ماموران کلانتري 22 مهرشهر دستگير شدند.

سرهنگ "پيمان گودرزي" با اعلام جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي مراجعه جواني به کلانتري 22 مهرشهر و اعلام شکايت اخاذي و تهديد با جعل عناوين، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران دواير تخصصي اين کلانتري قرار گرفت.
وي افزود: در بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد که شاکي چند روز قبل با يک زن در فضاي مجازي آشنا شده که پس از مدتي آن زن نامبرده را به يک مهماني در مهرشهر کرج دعوت مي کند که پس از حضور وي در خانه، هنگام خروج شخصي با تهديد و جعل عنوان مامور نامبرده را دستگير و وي را مجبور به واگذاري خودرو اش به صورت قولنامه اي به فرد ديگري مي کند.
اين مقام انتظامي با اشاره به انجام تحقيقات ميداني و اطمينان ماموران از هماهنگ بودن متهم و زني که مالباخته را به مهماني دعوت کرده بود، تصريح کرد: بلافاصله تيمي از ماموران کلانتري 22 مهرشهر با انجام اقدامات پليسي مخفيگاه متهمين را شناسايي و با اخذ دستور قضائي هر 2 نفر را دستگير کردند.
سرهنگ گودرزي با بيان اينکه متهمان بعد از پايان تحقيقات و تکميل پرونده براي انجام مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند، به شهروندان توصيه کرد: از اطمينان بي مورد به افراد ناشناس در فضاي مجازي جدا خودداري کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود