6 فروردین 1403
شماره خبر: 302582

60 فقره سرقت تجهیزات خودرو

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان


فرمانده انتظامي استان از شناسايي و دستگيري يک سارق سابقه دار لوازم خودرو با اعتراف به 60 فقره سرقت در مناطق شمالي شهرستان کرج خبر داد.

سردار "حميد هداوند" با اعلام اين خبر گفت: به دنبال وقوع متوالي سرقت لوازم خودرو با يک شيوه و شگرد مشترک در مناطق شمالي شهر کرج، تيمي از کارآگاهان پايگاه يکم پليس آگاهي بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وي افزود: در همان تحقيقات ابتدايي کارآگاهان رد پاي يکي از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌اي کشور را در اين سرقت‌ها مشاهده و با چندين هفته تلاش شبانه روزي موفق به شناسايي مخفيگاه او در منطقه حصار شهرستان کرج شده و با هماهنگي مقام قضائي او را دستگير کردند.
فرمانده انتظامي استان البرز با اشاره به کشف تعداد قابل توجهي لوازم مربوط به سرقت از مخفيگاه متهم، گفت: سارق در تحقيقات تکميلي به ارتکاب 60 فقره سرقت تجهيزات خودرو در مناطق شمالي شهر کرج اعتراف و عنوان کرد که لوازم مسروقه را از طريق اتوبوس به يکي از استان‌هاي شمال شرق کشور ارسال مي‌کند.
اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به اعزام تيمي از ماموران براي شناسايي و دستگيري مالخر به شمال شرق کشور، گفت: در اين عمليات نيز مالخر اموال مسروقه دستگير و ميزان قابل توجهي اموال سرقني از مخفيگاه او کشف شد.
سردار هداوند در پايان از شناسايي همه مالباختگان اين پرونده خبر داد و گفت: متهمان نيز با تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شدند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود