11 فروردین 1403
شماره خبر: 302598

دستگیری 2 سارق زورگیر سابقه دار حین سرقت در فردیس

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان


جانشين انتظامي استان از دستگيري 2 سارق سابقه دار با اعتراف به 72 فقره سرقت بعنف حين انجام ‏سرقت در شهرستان فرديس خبر داد‎. .

سرهنگ"محمد نادربيگي"در تشريح جزييات اين خبر اظهار داشت:
در پي وقوع چند فقره سرقت به عنف و موبايل قاپي و کيف قاپي در سطح شهرستان فرديس بررسي موضوع و دستگيري سارق يا سارقان به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت.
وي افزود:ماموران گشت فوريت هاي پليسي 110 حين گشت زني در يکي از مناطق شهرستان فرديس به دو دستگاه موتور سيکلت رنگ پلاگ مخدوش به همراه 3 نفر راکب مشکوک شده که پس از تعقيب اين دو موتورسيکلت مشاهده شد راکبان اين دو موتور سيکلت با سلاح سرد و اسپري اشک آور اقدام به متوقف کردن يک خودروي پرشيا مي کنند.
اين مقام ارشد انتظامي گفت: سارقان زورگير پس از مشاهده خودروي گشت پليس اقدام به فرار کرده که در تعقيب و گريز صورت گرفته يکي از سارقان از سوي پليس زمين گير و بلافاصله دستگير مي شود و 2 سارق ديگر از محل متواري مي شوند.
سرهنگ نادربيگي ادامه داد: واحد گشت کلانتري 11 مرکزي با تعقيب سارق متواري شده موفق به دستگيري وي و توقف موتورسيکلت متهم مي شوند.
جانشين انتظامي استان با بيان اينکه در بازرسي از متهمان تعداد 2 قبضه سلاح سرد قمه و 2 دستگاه موتورسيکلت کشف شد، افزود: متهمان در بازجويي هاي پليس به 72 فقره معترف شدند.
سرهنگ نادربيگي تصريح کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده مقدماتي و معرفي به مراجع قضايي با قرار مناسب روانه زندان شدند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود