20 فروردین 1403
شماره خبر: 302890

پایان قصه سرقت های روزانه ی یک سارق

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان



جانشين فرمانده انتظامي استان از دستگيري يک سارق غيربومي در شهر کرج و اعتراف او به 24 فقره سرقت داخل خودرو در سطح اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "محمد نادربيگي" با اعلام اين خبر بيان داشت: به دنبال وقوع سرقت‌هاي متوالي داخل خودرو در مناطق مرکزي شهر کرج، تيمي ويژه متشکل از ماموران پايگاه يکم پليس آگاهي و عوامل دايره تجسس کلانتري 11 مرکزي کرج براي پايان دادن به سرقت‌ها تشکيل شد. وي افزود: ماموران با بررسي‌هاي تخصصي و بهره‌گيري از شيوه‌هاي نوين پليسي موفق به شناسايي و دستگيري متهم حين سرقت شده و پس از انتقال او به پايگاه پليس آگاهي متوجه شدند که نامبرده از سارقان سابقه‌دار استان تهران بوده که در روزهاي اخير به منظور انجام سرقت به شهر کرج سفر مي کرد.
جانشين فرمانده انتظامي استان البرز با اشاره به اعتراف متهم به 24 فقره سرقت لوازم خودرو در روزهاي اخير در شهر کرج، اضافه کرد: با اقدامات صورت گرفته همه مال باختگان پرونده شناسايي و به همراه متهم براي انجام مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند. سرهنگ نادربيگي در پايان خاطرنشان کرد: بخش اعظمي از سرقت‌هاي خودرو به دليل عدم توجه شهروندان به مسائل ايمني است، لذا رانندگان عزيز بايد با توجه ويژه به مسائل امنيتي و رعايت نکات پيشگيري از سرقت، از يغما رفتن اموالشان پيشگيري کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود