2 اردیبهشت 1403
شماره خبر: 303381

سارق غیربومی منازل منطقه مهرویلا دستگیر شد

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان



رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري يک سارق حرفه‌اي و سابقه‌دار با اعتراف به 17 فقره سرقت منزل در شهر کرج خبر داد و گفت: اين سارق از يکي از استان هاي غرب کشور به منظور سرقت به کرج آمده بود.
سرهنگ "حکمت اله شجاعي" با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع سرقت هاي متوالي منزل با شيوه توپي زني توسط راننده يک خودروي پژوپارس در مناطق مهرويلا و گلشهر کرج، تيمي ويژه از کارآگاهان پايگاه دوم پليس آگاهي دستگيري سارق را در دستورکارخود قرار دادند. وي افزود: کارآگاهان با بررسي مناطق وقوع سرقت موفق به شناسايي سارق مورد نظر شده و با بررسي بيشتر متوجه شدند که نامبرده از يکي از استان هاي غرب کشور صرفا به منظور ارتکاب سرقت به شهر کرج رفت و آمد مي کند. رئيس پليس آگاهي استان البرز گفت: در ادامه با شناسايي مخفيکاه متهم در يکي از استان هاي همجوار، ماموران نامبرده را در يک عمليات غالفگيرانه دستگير کردند. اين مقام انتظامي افزود: متهم در تحقيقات تکميلي به ارتکاب 17 فقره سرقت منزل در مناطق مهرويلا و گلشهر کرج اعتراف کرد.
سرهنگ شجاعي با اشاره به شناسايي مالباختگان اين پرونده، گفت: با تکميل پرونده سارق نيز به همراه مالباختگان براي انجام مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود