4 اردیبهشت 1403
شماره خبر: 303554

پابند الکترونیک، سارق تلفن همراه را گرفتار کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

پابند الکترونيک، سارق تلفن همراه را گرفتار کرد


فرمانده انتظامي شهرستان کرج گفت: ماموران کلانتري 46 دهقان ويلا موفق به دستگيري سارقي که مجهز به پابند الکترونيک بود، شدند.
سرهنگ "پيمان گودرزي" با بيان اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت گوشي هاي تلفن هاي همراه از رانندگان تاکسي اينترنتي در شهرستان کرج، شناسايي و دستگيري سارق به صورت ويژه در دستور کار ماموران كلانتري 46 دهقان ويلا قرار گرفت. سرهنگ گودرزي اذعان داشت : شگرد سارق بدين گونه بود که موقع رسيدن به مقصد از رانندگان درخواست استفاده ازگوشي هاي همراه آنان جهت تماس با خانواده خود مي کرده و پس از گرفتن گوشي راننده سريعا از محل متواري و اقدام به سرقت تلفن همراه مي نمود. فرمانده انتظامي کرج بيان داشت: با اقدامات فني و تخصصي و رصد پابند الکترونيک سارقين درمحل هاي انجام سرقت، سارق که همراه با پابند الکترونيک بوده شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي در يک عمليات ضربتي در مخفيگاهش دستگير شد.
فرمانده انتظامي شهرستان "کرج"در خاتمه با بيان اينکه متهم به 8 فقره سرقت تلفن همراه رانندگان تاکسي اينترنتي اعتراف و پس از تشکيل پرونده براي تحقيقات تکميلي به پليس آگاهي منتقل شد، گفت: به كارگيري شيوه هاي علمي و روش هاي نوين در مقابله با وقوع جرائم و كشف جرائم بسيار مهم و ضروري است .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود