19 اردیبهشت 1403
شماره خبر: 304435

کلاهبرداری با عنوان خرید حواله خودرو در " کرج"

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

کلاهبرداري با عنوان خريد حواله خودرو در " کرج"


رئيس پليس آگاهي استان گفت: متهمي که با سوء استفاده از اعتماد مردم اقدام به کلاهبرداري 20 ميلياردي با ادعاي فروش حواله خودرو از شهروندان کرده بود، توسط ماموران پاسگاه دوم پليس آگاهي استان دستگير شد.
سرهنگ کارآگاه"حکمت اله شجاعي" و در بيان جزئيات اين خبر اظهار داشت: با شکايت تعدادي از شهروندان کرجي درخصوص کلاهبرداري ميلياردي از آنان توسط فردي سودجو با شيوه فروش حواله خودرو، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور کار پايگاه دوم پليس آگاهي استان قرار گرفت. وي افزود: در تحقيقات مقدماتي ماموران انتظامي مشخص شد که فردي با وعده دروغين مبني بر ارتباط با مسئولان شرکت هاي خودروسازي و سوء استفاده از اعتماد مالباختگان اقدام به اخذ وجوه خريداران خودرو نموده و با عدم ارائه حواله خودروها، مبالغ کلاني را کلاهبرداري کرده است.
رئيس پليس آگاهي استان البرز ادامه داد: ضمن هماهنگي با مرجع قضائي، متهم شناسايي و طي عملياتي دستگير شد که با بررسي هاي تخصصي و شناسايي تعداد 3 مالباخته،مشخص شد که متهم تاکنون مبلغ 20 ميليارد ريال از آنها کلاهبرداري كرده است. سرهنگ "شجاعي" در پايان اذعان داشت: متهم پرونده با دستور قضائي به زندان معرفي و مراحل اداري پرونده در حال انجام است.
اين مقام انتظامي در پايان به شهروندان توصيه کرد: در مواجهه با افرادي که براي انجام کارهاي غيرقانوني درخواست وجه مي کنند، ضمن عدم اعتماد به اين افراد، موضوع را به پليس اعلام کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود