3 خرداد 1403
شماره خبر: 305221

اعتراف به 30 فقره سرقت منزل

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان



فرمانده انتظامي استان از دستگيري اعضاي باند 2 نفره سرقت منزل در شهر کرج خبر داد و گفت: متهمان در تحقيقات تکميلي کارآگاهان پليس آگاهي به ارتکاب 30 فقره منزل در مناطق مختلف شهر کرج اعتراف کردند.
سردار "حميد هداوند" در اين خصوص بيان داشت: به دنبال ارجاع پرونده‌هاي متعدد سرقت منزل به پليس آگاهي استان که سارقان در گروه‌هاي 2 و سه نفره به وسيله يک دستگاه خودرو پژو 405 به منازل شهروندان دستبرد مي‌زدند، تيمي ويژه در اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي براي دستگيري سارقان تشکيل شد. وي افزود: کارآگاهان با بررسي ميداني از مناطق وقوع سرقت و به کارگيري اقدامات فني رد پاي يکي از سارقان حرفه‌اي و سابقه دار شهر کرج را در يکي از سرقت‌ها مشاهده و بلافاصله با هماهنگي مقام قضائي او را دستگير کردند. فرمانده انتظامي استان البرز اضافه کرد: علي رغم انکارهاي اوليه متهم به ارتکاب هرگونه سرقت، اما با مشاهده مستندات غير قابل انکار پليس، اين شخص چاره‌اي جز بيان حقيقت در پيش رويش نديد و به ارتکاب 30 فقره منزل با همدستي يک نفر ديگر از سارقان سابقه‌دار شهر کرج اعتراف کرد. اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به دستگيري همدست متهم در شهر کرج گفت: در بازرسي از مخفيگاه متهمان ميزان قابل توجهي لوازم سرقتي منزل کشف شد.
سردار هداوند با اشاره به شناسايي 20 نفر از مالباختگان و تلاش براي شناسايي سايرين اظهار داشت: متهمان پس از تکميل پرونده براي انجام مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شدند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود