9 تیر 1403
شماره خبر: 307010

قاتل متواری دستگیر شد

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

قاتل متواری دستگیر شد


رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري راننده زن پرايد سفيد رنگي که پس از ‏زير گرفتن عابر پياده اقدام به فرار کرده بود خبر داد.‏
سرهنگ حکمت اله شجاعي گفت: اواسط خرداد ماه امسال يک دستگاه پرايد با يک عابر پياده در يکي از مناطق شهرستان کرج برخورد نموده که راننده خانم بدون توجه به وضعيت مصدوم حادثه بلافاصله اقدام به فرار مي نمايد . وي افزود: فرد مصدوم از ناحيه سر و صورت و پا و ديگر اعضاي بدن دچار آسيب مي شود و موضوع طي تماس شهروندان توسط عوامل امدادي اورژانس به يکي از بيمارستان هاي شهرستان کرج منتقل اما متاسفانه فرد مصدوم به علت خونريزي و شدت صدمات به کما رفته و بعد از گذشت چند روز فوت مي نمايد.
سرهنگ شجاعي گفت: با توجه به انتشار فيلم اين حادثه دلخراش در شبکه هاي اجتماعي و خدشه دار شدن اذهان عمومي ، بلافاصله مراتب در دستور ويژه اداره مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي استان قرار گرفت. رئيس پليس آگاهي استان ادامه داد: با تلاش هاي شبانه روزي ماموران سرانجام هويت راننده پرايد متواري مشخص و با هماهنگي قضايي وي را در عملياتي غافلگيرانه دستگير کردند.
وي افزود: اين متهم زن پس از دستگيري در اظهارات خود گفت آن شب از منزل دخترش قصد مراجعت به منزل را داشته و با توجه به خلوتي معابر با سرعت بالا در حال رانندگي بوده که با عابر پياده برخورد مي کند اما از روي ترس محل حادثه را ترک کرده و در اين مدت دچار عذاب وجدان شده است.
سرهنگ شجاعي در پايان با بيان اينکه متهمه به منظور انجام تحقيقات بيشتر دراختيار پليس آگاهي استان قرار دارد گفت: از شهروندان تقاضا داريم هرگونه موارد مشکوک را از طريق تماس با تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود