13 شهریور 1403
شماره خبر: 309946

دستگیری سارقان خودرو با هوشیاری پلیس

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان



فرمانده انتظامي شهرستان کرج از کشف 2 دستگاه خودروي مسروقه، 7 فقره سرقت محتويات داخل خودرو و و دستگيري 2 سارق حرفه اي در اين خصوص خبر داد
سرهنگ "پيمان گودرزي" اظهار داشت: ماموران کلانتري 13 باهنر ، حين گشت زني در سطح شهر به يک دستگاه خودروي سواري مشکوک و طي استعلام پلاک خودرو از سرقتي بودن آن مطلع مي شوند. وي افزود: بلافاصله ماموران نسبت به توقيف خودرو و دستگيري متهم اقدام ميکنند که متهم در بازجويي اوليه به ارتکاب 7 فقره سرقت داخل خودرو و 2 فقره سرقت خودرو با همدست يک نفر ديگر اعتراف مي کند. اين مقام انتظامي گفت: در ادامه ماموران با تشکيل تيم عملياتي و طي هماهنگي با مقام قضائي همدست متهم را در داخل مخفيگاهش شناسايي و دستگير مي کنند.
سرهنگ گودرزي با اشاره به کشف 2 خودروي سرقتي از مخفيگاه متهم، گفت: پس از شناسايي مالباختگان پرونده با تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان کرج در پايان، با بيان اينکه شهروندان از پارك نمودن اتومبيل در نقاط خلوت و تاريك خودداري نمايند، خاطر نشان کرد: خودروهاي خود را به تجهيزات ايمني و وسايل ضد سرقت مجهز کنند چرا که سارقان معمولا سراغ خودروهايي مي روند که فاقد ايمني باشند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود