25 دی 1390
شماره خبر: 4028

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز: سارقان 30 فقره‌ سرقت گرفتار قانون شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز: سارقان 30 فقره‌ سرقت گرفتار قانون شدند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: سارقی که مرتکب 30 فقره سرقت شده بود توسط مأموران پلیس کرج دستگیر شد.
به نقل از ستاد اطلاع رسانی فرماندهی نیروی اتنظامی استان‌های تهران و البرز، مهدی یارندی افزود: مأموران نیروی انتظامی در حین گشت‌زنی در نیمه‌های شب به دو نفر که به طرز مشکوکی در اطراف منازل مسکونی و خودروها پرسه می‌زدند مشکوک شدند که پس از دستگیری آنها، متهمان پرده از راز 30 فقره سرقت برداشتند.
وی افزود: مأموران انتظامی کلانتری 19 باغستان در حین گشت‌زنی در نیمه‌های شب گذشته در منطقه باغستان کرج بودند که به شخصی که به طرز مشکوکی در حال پرسه زدن در اطراف منازل مسکونی و خودروها بود مشکوک شدند. این مسئول گفت: ماموران پس از تحت‌نظر قرار دادن رفتارهای این فرد در یک فرصت مناسب و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر و در بازرسی بدنی از وی یک قبضه اسلحه و یک عدد سوئیچ خودرو کشف و ضبط کردند. یارندی افزود: در فاصله چند متری از محل دستگیری، یک دستگاه خودروی پراید پارک شده و فرد دیگری نیز در داخل خودرو نشسته بود که به محض رویت ماموران سعی در مخفی کردن خود داشت که از سوی ماموران رویت شده و وی نیز دستگیر و طی استعلام از پلاک خودرو مشخص شد که خودرو دو روز قبل از منطقه شاهین‌ویلا به سرقت رفته است، بنابراین متهمان دستگیر شده به همراه خودرو سرقتی جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شدند.
وی خاطرنشان کرد: در بازجویی‌های تکمیلی از متهمان مشخص شد که آنها از اراذل و اوباش منطقه باغستان هستند و تاکنون 2 بار به دلیل شرارت و درگیری به زندان رفته‌اند.
ماموران انتظامی در ادامه تحقیقات با هماهنگی مقام قضایی پس از بازرسی از محل سکونت متهمان، تعدادی مدارک شناسایی، کارت عابربانک، بیمه نامه خودرو، 5 قبضه قمه بزرگ و کوچک و بسیاری اموال سرقتی دیگر را کشف و ضبط کردند . معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز بیان داشت: متهمان در مواجه با شواهد و مستندات موجود هنگامی که چاره‌ای جز اعتراف نداشتند به جرم خود مبنی بر سرقت از خودرو و منازل مسکونی اعتراف کرده و اذعان داشتند که در 3 ماه گذشته تا کنون به 8 فقره سرقت خودرو، 15 فقره سرقت داخل خودرو و 7 فقره سرقت به عنف که جمعا 30 فقره سرقت است پرداخته‌اند. گفتنی است متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده و تاکنون 5 نفر از مالباختگان شناسایی و تلاش جهت شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود