29 بهمن 1390
شماره خبر: 5027

سارق آرایشگاههای زنانه در كرج دستگیر شد

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

سارق آرایشگاههای زنانه در كرج دستگیر شد

رییس پلیس كرج گفت: زنی كه با مراجعه به آرایشگاههای زنانه و جلب اعتماد آنها در یك فرصت مناسب با كمك فرزند 6 ساله اش كیف مشتریان را سرقت می كرد ،دراین شهرستان دستگیر شد.
سرهنگ ' عبدالرضا خیرخواهان افزود: در پی مراجعه تعدادی از صاحبان آرایشگاههای زنانه در كرج به كلانتری و اعلام شكایت مبنی بر اینكه زنی با فرزند 6 ساله اش به محل كسب آنها مراجعه و با طرح سوال های مختلف و منحرف كردن ذهن آنها اقدام به سرقت كیف مشتریان می كند ، با توجه به حساسیت موضوع ،پیگیری در دستور كار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی اظهارداشت : ماموران با انجام تحقیقات گسترده و مراجعه به بانك اطلاعاتی سارقان هیچگونه سوابقی از متهم دریافت نكردند، بنابراین با چهره نگاری، چهره فرضی این زن سارق در اختیار واحدهای گشتی و تمام آرایشگاههای شهرستان قرار گرفت و آموزشهای لازم برای رویارویی و برخورد با متهم به صاحبان این مكانها ارائه شد. خیرخواهان گفت: پس از چند روز مراقبت و انجام گشت زنی های نامحسوس در مناطقی كه احتمال داده می شد ردی از سارق پیدا شود در نهایت روز گذشته فرد مورد نظر به همراه فرزندش در حالی كه قصد سرقت از یكی از آرایشگاههای زنانه واقع در شاهین ویلای كرج را داشت دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به كلانتری منتقل شد. وی افزود:متهم دستگیر شده در بازجویی های اولیه ماموران منكر هرگونه سرقتی شد اما در مواجه حضوری با مالباختگان مورد شناسایی قرار گرفت و به جرم خود اعتراف و هدف از سرقت را اعتیاد به مواد مخدر اعلام كرد. خیرخواهان گفت: در بازرسی از كیف متهم مقداری مواد مخدر برای استعمال ، 9 عدد سیم كارت ، سه دستگاه گوشی تلفن همراه كشف و پس از تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود