14 اسفند 1390
شماره خبر: 5436

دستگیری کلاهبردار تحت تعقیب در استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

دستگیری کلاهبردار تحت تعقیب در استان البرز

سپیدار آنلاین: رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری فرد کلاهبرداری که با سوءاستفاده از اعتماد اشخاص دست به کلاهبرداری‌های میلیونی زده خبر داد.
به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، حمیدرضا گل صباحی با اعلام این خبر اظهار داشت: فرد کلاهبرداری که با سوءاستفاده از اعتماد اشخاص، دست به کلاهبرداری‌های میلیونی زده و تحت تعقیب مراجع قضایی بود، در آخرین کلاهبرداری خود از سوی ماموران پلیس آگاهی استان البرز شناسایی و دستگیر شد.
وی ادامه داد: در پی دریافت پرونده شکایتی مبنی بر کلاهبرداری از شخصی به نام «کرم –ک» بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. این مسئول گفت: شاکی در تحقیقات اولیه ماموران بیان داشت که شخصی به نام «علیرضا –پ» با تبانی یکی از اقوامش به نام «سعید –پ» با طرح نقشه قبلی و با معرفی خود به عنوان شخصی با نفوذ در دستگاه‌های دولتی و دادن وعده و وعید در خصوص انجام درخواست وی مبنی بر عدم تخریب ملکش و دریافت مبلغ 53 میلیون ریال از این بابت از او کلاهبرداری کرده و از آن زمان تاکنون فراری است. گل صباحی افزود: با پیگیری ماموران پلیس آگاهی متهم به نام «سعید –پ» پس از گذشت یک ماه دستگیر و در تحقیقات ماموران اعتراف کرد که متهم اصلی پرونده از اقوام وی است که با توجه به این که در یکی از دستگاه‌های دولتی مشغول به کار بوده، او را به شاکی معرفی کرده و اکنون نیز هیچگونه رابطه کاری با وی ندارد. وی گفت: ماموران در ادامه با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس دریافتند که متهم اصلی به علت کلاهبرداری‌های متعدد تحت تعقیب است و هر شب محل اختفای خود را تغییر می‌دهد. گل صباحی افزود: در نهایت با اقدامات اطلاعاتی ماموران، محل اختفای «علیرضا» در مهرشهر کرج شناسایی و در حالی که در داخل کمد دیواری مخفی شده بود در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد. گل صباحی در ادامه اظهار داشت: نامبرده در بازجویی‌های ماموران به جرم خود مبنی بر چند فقره کلاهبرداری اعتراف کرده و همزمان با این اعترافات شکات دیگر پرونده نیز با مراجعه به پلیس آگاهی وی را شناسایی کردند.
متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود