26 شهریور 1392
شماره خبر: 106117

بهترین هدیه امام رضا(ع) به یک خادم

سپیدار‌آنلاین: گروه جالب و خواندنی

بهترین هدیه امام رضا(ع) به یک خادم


خادم بارگاه منور و مطهر رضوی می گوید: هرروز پابرهنه تا بهشت می روم. بزرگترین افتخار زندگیم خدمتگزاری به زائران خورشید تابان خراسان است.
چند روزی است که خادمان حرم منور و مطهر رضوی میهمان مردم خراسان جنوبی هستند و پرچم بارگاه مطهر و منور رضوی را شهر به شهر می برند تا در آستانه سالروز میلاد آقا علی ابن موسی الرضا(ع) نوای "جانم رضا، جانم رضا" باری دیگر در هر کوی و برزن طنین انداز شود. هر دفعه که توفیق زیارت امام رئوف نصیبم می شد و به مشهد مقدس مشرف می شدم با دیدن خدام حرم که لباس های متحد الشکلی داشتند علاوه بر حسرت های فراوانی که برای پوشیدن این لباس ها در حرم حضرت در من ایجاد می شد سوالات بسیاری در ذهنم نیز خطور می کرد که شاید به دنبال بدست آوردن یک فرصت مناسب برای جواب می گشتم تا اینکه این فرصت در استان خودمان در حاشیه بازدید خدام حرم منور رضوی از کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان استان نصیبم شد و با سید ماشاالله بامشکی یکی از خدام افتخاری کفشداری حرم امام رضا(ع) به گفتگو نشستم.
مشروح مصاحبه با خادم بارگاه منور و مطهر رضوی در زیر آمده است؛
ماشاالله بامشکی، خادم افتخاری کفشداری حرم امام رضا(ع) از سابقه خدمت خود در قطعه ای از بهشت می گوید: حدود 23 سال است که کفشدار بارگاه ملکوتی امام هشتم هستم و به این افتخار می کنم و حکم خادمی ام را در روز ولادت حضرت امام جواد گرفته ام.
-در هر شیفت چند تا کفشدار است؟
در هر شیفت حدود 100 تا 120 نفر کفشدار در حرم ملکوتی امام رضا(ع) خدمت می کنند.
-چه شد که خادم امام رضا(ع) شدید؟
آرزوی این خدمت همیشه در دلم غوطه ور بود و به لطف امام رضا(ع) روزی تقاضا نوشتم و پیگیری کردم و بعد از انجام مصاحبه در ولادت حضرت جواد الائمه(ع) به ما اجازه خادمی دادند و این بهترین هدیه ای بود که امام رئوف به بنده دادند.
- شیرین

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود