22 دی 1393
شماره خبر: 135434

ایمیل های پر حجم را مدیریت کنید

سپیدار‌آنلاین: گروه جالب و خواندنی

ایمیل های پر حجم را مدیریت کنید


زمانیکه تعداد ایمیل‌های دریافتی تان خیلی زیاد باشد،استفاده از ایمیل،جیمیل و دیگر برنامه‌هایی که برای دریافت ایمیل استفاده می‌شوند کارآمد نیست.
این برنامه رابط کاربری گرافیکی زیبایی دارد که استفاده از آن راحت است و به شما اجازه می‌دهد Inbox خود را هرطور که می‌خواهید تغییر دهید و ایمیل‌ها را براساس موضوع،میزان اهمیت و این‌که آیا بعدا دوباره به آن مراجعه خواهید کرد یا نه،مرتب کنید. این نرم‌افزار با استفاده از یادآورها یا همان sreminder و ارسال ایمیل از طریق شماره‌گیری،به شما کمک می کند.برای استفاده از آن باید درخواست دسترسی را به آدرس inbox@google.com ایمیل کنید. پس از دریافت ایمیل دعوت به استفاده از Inbox،برنامه را دانلود کنید.
نکته:این برنامه برای اندروید و IOS موجود است. در مرحله بعد با ایجاد یک نام کاربری و رمزعبور،باید حساب خود را از طریق Gmail فعال کنید.نرم‌افزار یک دستورالعمل مختصر در اختیار شما قرار می‌دهد که در آن نحوه استفاده از امکانات مختلف توضیح داده شده است.
امکانات Google Inbox
بسته‌های نرم‌افزاری:گوگل ایمیل‌های شما را براساس موضوع به بسته‌های نرم‌افزاری مختلف ارسال می‌کند، به عنوان مثال بلیت‌ هواپیما در قسمتی به نام travel نمایش داده می‌شود، گزارش‌های بانکی در قسمت مالی،علاوه بر این شما می‌توانید بسته‌های دیگری برای خود بسازید. نکات برجسته: Inbox علاوه بر خط مربوط به موضوع ایمیل،پیوست‌ها،اطلاعات خاص،لوگوهای مربوط به برنامه‌ها و شرکت‌ها،موارد دیگری را نیز به شما نشان می‌دهد.برای مثال وقتی روی کارت پرواز کلیک می‌کنید،تمام اطلاعات پرواز و ایمیل‌هایی را که از شرکت هواپیمایی دریافت کردید همراه اطلاعات مهم از جمله بارکدهای مربوط به پرواز نمایش داده می‌شوند. یادآوری و پاک‌کردن:می‌توانید از یادآورها استفاده کنید.با کشیدن هر گزینه به سمت راست آن را به حالت «بررسی شده» در آورید.بنابراین ایمیل‌هایی که به اصطلاح pin نشده‌اند در صفحه ایمیل نشان داده نمی‌شوند،همچنین می‌توانید پیام‌ها را پاک کنید و به فولدری به نام Done بفرستید و Inbox خود را خلوت کنید. همکاری‌ها:Google Inbox به شما در تکمیل یادآورها کمک می‌کند. Snooz:این برنامه ساعات مختلف روز،پیام‌ها و برنامه‌های تنظیم شده را به شما یادآوری می‌کند. البته با خاموش کردن Snooz، پس از مدت زمان مشخصی زنگ آن دوباره به صدا درمی‌آید. سنجاق:یکی از جالب‌ترین امکانات این نرم افزار قابلیت سنجاق کردن (pin) پیام‌هایی است که برایتان مهم‌تر بوده و می‌خواهید در آینده مجددا آنها را بخوانید.وقتی بخواهید فقط پیام‌های سنجاق شده را مشاهده کنید، گزینه مربوط به سنجاق را که در بالای برنامه قرار دارد فشار دهید، در این صورت فقط پیام‌های سنجاق شده در صفحه نشان داده می‌شود.
شماره‌گیری سریع:در گوشه پایین برنامه یک علامت + قرمز رنگ است که با استفاده از آن می‌توانید به‌سرعت به آدرس‌های رایج در فهرستتان ایمیل بفرستیدیادآورها را تنظیم کنید یا یک ایمیل بنویسید.

منبع باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود