8 بهمن 1397
شماره خبر: 209712

تغییر رنگ پوست نشانه آسم است

سپیدار‌آنلاین: گروه جالب و خواندنی

تغییر رنگ پوست نشانه آسم است

متخصصان ریه اعلام کردند:افرادی که دچارتغییررنگ پوست می‌شوندممکن است مبتلا به آسم بوده وبایدفورابه پزشک مراجعه کنند.
آسم یک بیماری مزمن ریوی است و در حال حاضر هیچ درمانی برای آن وجود ندارد و تنها می‌توان با کمک داروها و دیگر توصیه‌ها تا میزان قابل توجهی علائم آن را مدیریت کرد. مهم است که درباره این بیماری اطلاعاتی داشته باشید تا بتوانید آسم را خیلی زودتر از حد ممکن تشخیص دهید. در اینجا با چند نشانه از این بیماری آشنا می‌شوید.

تنفس سریع حتی در زمان استراحت
به طور معمول، تمرینات ورزشی ودیگرفعالیت‌های فیزیکی می‌تواند به واسطه مصرف انرژی منجر به تنفس سریع ما شود اما افراد مبتلا به آسم ممکن است این نوع تنفس کردن را حتی در طول استراحت خود تجربه کنند.

سرفه‌ای که خواب شما را قطع ‌کند
طبق گفته سازمان ملی خواب، آسم با سرفه و خس خس کردن مرتبط است و در طول شب این علائم وخیم‌تر می‌شود. اگر شما با این علائم در طول شب از خواب بیدار شدید ممکن است به آسم شبانه مبتلا باشید.

احساس تنگی در قفسه سینه
احساس تنگی در قفسه سینه ممکن است نشانه‌ بیماری‌های مختلفی از جمله رفلاکس، حمله قلبی و آسم باشد.«جوزف کاساری» متخصص ریه گفت: اگر شما به دنبال یک نفس عمیق، نفس دیگری بکشید و احساس تنگی در قفسه سینه داشته باشید ممکن است مبتلا به آسم باشید زیرا در شرایط آسم هوا در ریه به دام می‌افتد.

تغییر رنگ پوست
اگر شما متوجه تغییر رنگ پوست خود شدید و پوست شما کبود به نظر رسید این بدان معناست که اکسیژن کافی در خون شما وجود ندارد و نشانه آسم شدید است.پزشکان توصیه می‌کنند در صورت تشخیص چنین علائمی به سرعت به پزشک مراجعه کنید، به ویژه اگر این علائم با تنفس سریع همراه باشد.

منبع:جام نیوز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود