22 مرداد 1391
شماره خبر: 10133

مدیریت شهری آماده تعامل با ارشاد برای گسترش فعالیتهای فرهنگی است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مدیریت شهری آماده تعامل با ارشاد برای گسترش فعالیتهای فرهنگی است

سپیدار آنلاین: شهردار کرج ضمن دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: شهرداری کرج برای فعالیت های فرهنگی آمادگی همکاری با این اداره کل را دارد.
نشست مشترکی با حضور سیدعلی آقازاده شهردار کرج و مجتبی ابراهیمی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز و با محوریت تعامل و همکاری بیشتر در حوزه فرهنگ و هنر تشکیل شد. دراین نشست که سید رضا حسینی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج، علیرضا پیغمبردوست مدیرروابط عمومی شهرداری کرج نیز حضور داشتند؛ سیدعلی آقازاده با ابراز رضایت از تعاملهای صورت گرفته اظهار داشت: شهرداری آمادگی هرگونه همکاری با اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی البرز را به ویژه در بخش فرهنگی دارد. وی با تاکید بر ضرورت افزایش تعاملات این دو دستگاه افزود: در حال حاضر باید همکاری های و تعامل بین دستگاهی در حوزه فرهنگی افزایش یابد و در این خصوص نیز معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج تلاش مضاعفی خواهد داشت تا شاهد اعتلای بیش از پیش فرهنگ و هنر در استان البرز باشیم.
لزوم تعامل دستگاه های فرهنگی در کرج
مجتبی ابراهیمی نیز در بخش دیگری ازاین نشست با اشاره به نقش سازمان شهرداری در توسعه فرهنگی شهرکرج گفت: از آنجا که کرج و استان البرز با مشکلات فرهنگی متعددی نظیرحضور گروه های ضد دینی و فرقه های ظاله و...مواجه است لزوم تعامل دستگاه های فرهنگی برای از بین بردن خلاء موجود حس می شود.
وی افزود: همانگونه که پیشتر نیز شهرداری کرج تلاش ویژه ای در گسترش فرهنگ شهری کلانشهر کرج داشته است از این پس نیز با تعاملات بیشترشاهد اعتلای فرهنگی استان البرز و شهرکرج خواهیم بود. مدیرکل فرهنگ وارشاد البرز اظهارداشت: شهرداری کرج تا کنون همکاری مطلوبی در انجام برنامه های فرهنگی شهر داشته ولازم است رویکردی جدید برای گسترش امور فرهنگی در دل جامعه صورت گیرد تا همه از بازخوردهای آن در بازها زمانی مشخصی بهره مند شوند.
برنامه کاری مشترک شهرداری و اداره کل ارشاد تهیه می شود
مجتبی ابراهیمی گفت: به زودی جدول برنامه کاری مشترکی بین دو دستگاه شهرداری کرج و اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز تهیه می شود تا به افق مطلوب فرهنگی در کلانشهر کرج دست یابیم.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود