17 تیر 1391
شماره خبر: 8617

تخصیص اعتبار ادارات ارشاد البرز بر اساس عملکرد کاری است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

تخصیص اعتبار ادارات ارشاد البرز بر اساس عملکرد کاری است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: " از این پس ادارات تابعه مجموعه فرهنگ و ارشاد بر اساس میزان عملکرد بودجه دریافت می کنند."
مجتبی ابراهیمی با اعلام این خبر گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده از این به بعد تخصیص بودجه به هر یک از ادارات تابعه مجموعه فرهنگ و ارشاد برحسب میزان کارایی و کارنامه کاری آنها خواهد بود. وی افزود: این روند به منظور تخصیص عادلانه بودجه در بین دستگاه های فرهنگی انجام می شود.
بودجه فرهنگی هنوز تخصیص نیافته است
ابراهیمی در خصوص تخصیص بودجه به این اداره کل نیز گفت: بودجه سال جاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تا کنون تخصیص نیافته است و به محض دریافت این اعتبار با رعایت موازین اعلام شده به سرعت بین ادارات توزیع خواهد شد.
افزایش سرانه های فرهنگی اولویت اداره کل ارشاد
مدیرکل فرهنگ وارشاد استان البرز در ادامه مهمترین اولویت حوزه فرهنگ در سال جاری را ایجاد فضاهای فرهنگی ذکر کرد و گفت: طبق سیاست های تدوینی این اداره کل بنا را بر آن نهاده ایم تا در سال جاری با تمرکز بر فعالیت های عمرانی تعداد سرانه ها و فضاهای فرهنگی را افزایش دهیم تا خلاء موجود در فقدان زیر ساخت های فرهنگی در استان البرز مرتفع شود.
ضرورت همگرایی دستگاه های فرهنگی
مجتبی ابراهیمی در بخش دیگری بر لزوم پرهیز از اقدامات تک محوری از سوی دستگاه های فرهنگی تاکید کرد و گفت: کلیه ادارات ارشاد باید بر محور وحدت و همگرایی فعالیت کنند تا اهداف مورد نظر در حوزه فرهنگ به ثمر بنشیند. وی در پایان افزود: توسعه فرهنگ در استان البرز در گرو همکاری تمامی دستگاه ها و ادارات است و هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد می بایست خود را ملزم به تاثیرگذاری در غنای فرهنگ استان بداند.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود