25 مرداد 1391
شماره خبر: 10322

اعضای شورای شهر برای شنیدن مشکلات درب خانه ها را زدند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 اعضای شورای شهر برای شنیدن مشکلات درب خانه ها را زدند

سپیدار آنلاین: علی گلوند، نائب رئیس و عزیز صدرنژاد، رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج برای آگاهی از مشکلات مردم منطقه 11 به درب منازل شهروندان رفتند.
بازدید این دو عضو شورای اسلامی شهر کرج این بار متفاوت از بازدید های گذشته انجام شد. این دو نماینده مردمی و عضو شورای اسلامی شهر کرج برای آگاهی یافتن از معضلات و مشکلات مردم منطقه یک به یک به درب منازل شهروندان مراجعه کردند.
رسيدگي به مشكلات شهروندان یک اولویت مهم است
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج در این بازدید با بیان اینکه، رسيدگي به مشكلات شهروندان یک اولویت مهم است. عزیزصدرنژاد با تاكيد بر تحقق اين مهم ادامه داد: در اين زمينه ساير مديران و مسئولان سازمانها و معاونتهاي شهرداري نيز بايد اهتمام ويژه اي به اين مهم داشته باشند و اقدامات لازم را انجام دهند.وي با اشاره به برگزاري جلسات ملاقات مردمي افزود: در واقع برگزاري اين جلسات و ديدارهاي چهره به چهره به منظور رسيدگي به مشكلات شهروندان، باعث دلگرمي شهروندان مي شود. اين مسئول عنوان كرد: اعضاي شوراي اسلامي شهر اهتمام ويژه اي براي رفع مشكلات مردم دارند و به صورت هفتگي جلسات را در ساير مناطق و سازمانها برگزار مي كنند.در این بازدید همچنین روند اجرای پروژه های عمرانی منطقه بررسی شد.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود