28 مرداد 1391
شماره خبر: 10385

مردم فردیس كرج با مسلمانان مظلوم فلسطین همنوا شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مردم فردیس كرج با مسلمانان مظلوم فلسطین همنوا شدند

سپیدار آنلاین: مردم مومن و روزه دار مناطق 3 و10 شهرداری کلانشهر کرج با حضور گسترده و پر رنگ خود در راهپیمایی روز قدس با مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین همنوا شدند.
در این راهپیمایی علاوه بر شهروندان فردیس مسئولان و کارکنان شهرداریهای 3 و10 کرج ، رییس کمیسیون فرهنگی واجتماعی شورای اسلامی شهر کرج ، با سردادن شعارهای 'مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسراییل برتداوم مبارزات مردم فلسطین و امت اسلامی تا رهایی سرزمین های اشغالی بویژه قدس شریف تاكید كردند. این راهپیمایی از فلكه چهارم فردیس شروع و تا مصلای امام خمینی (ره) این منطقه ادامه داشت. در این راهپیمایی بیش از همه حضور پررنگ جوانان و نوجوانان كه پرچم های فلسطین را در دست داشتند خودنمایی می كرد. همچنین در مسیر راهپیمایی آدمك های نماد صهیونیسم جهانی با شعارهای مردمی به آتش كشیده شد. امام جمعه فردیس كرج در این راهپیمایی گفت: روز جهانی قدس آزمون بزرگی برای حامیان مقاومت اسلامی و ملت مظلوم فلسطین و همچنین روز تجلی قدرت، وحدت و عظمت مسلمانان در برابر ابرقدرت‌ها و نظام سلطه است. حجت الاسلام 'علی اكبر ایمانی' افزود: قدس و سرزمین مقدس فلسطین كه به سبب اشغالگری صهیونیست‌ها می‌رفت كه از یادها و تاریخ پاك شود امروزه و با ابتكار امام خمینی ( ره ) جای خود را در دل و جان همه مسلمان باز كرده است. وی اضافه كرد: شرایط امروز جهان اسلام با توجه به نقشه‌های شوم دشمنان از حساسیت بالایی برخوردار است و اتحاد مسلمانان در روز قدس و حركت عظیم آنان در برائت از استكبار نقش تاثیر گذاری در مبادلات سیاسی خواهد داشت. رییس کمیسیون فرهنگی واجتماعی در حاشیه راهپیمایی روز قدس فردیس گفت: روز جهانی قدس یكی از روزهای ایام الله انقلاب اسلامی ایران است كه توسط امام خمینی (ره) نام گذاری و در تاریخ اسلام ماندگار شده است. داود وحیدی افزود: روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارك رمضان نام گذاری شده كه در این روز روزه داران مسلمان در نقاط مختلف جهان اسلام به ‌ویژه ایران برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و نابودی رژیم صهیونیست راهپیمایی كنند.

وی ضمن تاكید بر این مطلب كه راهپیمایی روز قدس برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است گفت: راهپیمایی روز قدس برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است بر این اساس مسلمانان در این راهپیمایی حضور یافتند و با مشت های گره كرده خودشان مشت محكمی بر دهان دشمنان بزنند.

در پایان این راهپیمایی مردم با ندای تكبیر بندهای قطعنامه سراسری راهپیمایی روز قدس را تایید كردند.




منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود