28 مرداد 1391
شماره خبر: 10424

اعطای تسهیلات در بافت های فرسوده مهرشهر کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اعطای تسهیلات در بافت های فرسوده مهرشهر کرج

سپیدار آنلاین: مدیر منطقه 4 شهرداری کرج از اعطای تسهیلات و معافیت های پیش بینی شده جهت نوسازی و بهسازی برای بافتهای فرسوده در منطقه 4 شهرداری کرج (مهرشهر) خبر داد.
عباس سعیدی کیا اعلام کرد: در خصوص اطلاع رسانی به شهروندان ساکن در این محدوده تعداد 12 عدد بنر در محله های اعلام شده نصب شده است. این مسئول با اشاره به محله های موجود در طرح بافت فرسوده مهرشهر عنوان کرد: این مناطق شامل محله های حسین آباد ، قسمتی ازآق تپه ، اکبر آباد ، اخگر آباد ، ملک آباد ، شعبان آباد ، رجب آباد ، اسدآباد می باشند. وی افزود: مساحت بافت فرسوده در منطقه 4 حدود 849/852 مترمربع می باشد. این مسئول با بیان تسهیلات اعطایی در بافتهای فرسوده افزود: در این مناطق برای هر واحد وام بدون سپرده گذاری به مبلغ 20 میلیون تومان پرداخت و کمک ودیعه اسکان موقت تا سقف هشت میلیون تومان ارائه می شود. سعیدی کیا از تخفیف 80 درصد عوارض اخذ پروانه ساخت توسط شهرداری این منطقه خبر داد و اذعان داشت: پرونده های کمیسیون ماده صد بافت های فرسوده این منطقه به صورت خارج از نوبت با همکاری شهرداری پیگیری می شود.
مدیر منطقه 4 شهرداری کرج یاد آور شد: حق امتیاز آب ،برق ،گاز و تلفن و نظایر آن محفوظ است. وی در پایان افزود: تعداد پروانه های صادر شده در بافتهای فرسوده از زمان ابلاغ طرح تفصیلی جدید تا پایان تیر ماه سال جاری 42 فقره می باشد.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود