31 مرداد 1391
شماره خبر: 10486

نصب 1500 ست استاندارد ورزشی در پارکها

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نصب 1500 ست استاندارد ورزشی در پارکها

سپیدار آنلاین: مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز از نصب هزار و 500 ست استاندارد ورزشی در پارکهای این کلانشهر طی سال جاری خبر داد.
عباس زارع اظهار داشت: با توجه بر لزوم ایجاد روحیه شادابی و نشاط در جامعه به خصوص بین جوانان و نوجوانان، سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج طی چند سال گذشته اقدامات مطلوبی را در راستای نصب دستگاه های ورزشی در بوستانها و پارکها اقدامات لازم را انجام داده است. وی افزود: در این زمینه تاکنون هزار و 300 دستگاه ست ورزشی استاندارد در پارکها و بوستانهای این کلانشهر نصب شده و طبق برنامه ریزی پیش بینی شده که تا پایان سال جاری هزار و 500 دستگاه ورزشی نیز در پارکها نصب شود.
سرانه فضای سبز کرج در حال کاهش است
این مسئول به استانداردسازی مجموعه های بازی در پارکهای این کلانشهر اشاره و عنوان کرد: هم اکنون در این کلانشهر 32 مجموعه بازی ویژه کودکان وجود دارد. زارع ادامه داد: برغم تمام تلاش و فعالیتهای مطلوبی که هم اکنون در حوزه فضای سبز این کلانشهر در حال انجام است، به دلیل رشد جمعیت سرانه روز به روز کاهش می یابد که باید برای این مهم فکری اساسی شود.
لزوم توسعه اراضی قابل کشت در بخش فضای سبز
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج بر توسعه اراضی که قابلیت توسعه در بخش فضای سبز دارند، تاکید کرد و یادآور شد: در این زمینه سایر دستگاه ها و سازمانها نیز باید همکاریهای لازم را داشته باشند. وی با اشاره به احداث کمربند سبز در این کلانشهر افزود: عدم همکاری مطلوب مسکن و شهرسازی با این سازمان در اجرای این پروژه مهم، حدود سه سال است که برغم اختصاص اعتبارات مناسب از سوی شهرداری، حتی یک متر هم به کمربند سبز این کلانشهر افزوده نشده است. این مسئول بر اهتمام ویژه مسئولان استانی و شهری بر رفع مشکلات پروژه های بزرگ تاکید کرد و اظهار داشت: باید با تحقق این مهم زمینه های افزایش سرانه فضای سبز متناسب با افزایش جمعیت محقق شود.




منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود