4 شهریور 1391
شماره خبر: 10613

آمادگی سازمان تاکسیرانی برای صدور مجوز سرویس حمل و نقل دانش آموزی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آمادگی سازمان تاکسیرانی برای صدور مجوز سرویس حمل و نقل دانش آموزی

سپیدار آنلاین: مدیر عامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج از آمادگی این سازمان برای صدور مجوز سرویس حمل و نقل دانش آموزان در فصل مدارس خبر داد.
کریم افشار با اشاره به افزایش تقاضای درخواست کنندگان سرویس حمل و نقل دانش آموزان، بیان کرد: با توجه به گسترگی حجم کار سازمان تاکسیرانی به واسطه نزدیکی به آغاز بازگشایی مدارس، این سازمان از هم اکنون آماده انجام امور مربوط به سرویس دهی مدارس است. وی در ادامه با بیان اینکه سرویس حمل و نقل دانش آموزی مبحثی مهم است، گفت: سازمان تاکسیرانی با توجه به حساسیت این مهم، اهتمام ویژه ای برای ارائه خدمات بهینه و مناسب در این خصوص دارد. این مسئول عنوان کرد: سازمان تاکسیرانی کرج با همکاری نواحی چهارگانه آموزش و پرورش کرج و راهور شهرستان نسبت به صدور مجوز سرویس حمل نقل دانش آموزان در کمترین زمان ممکن اقدام می کند. نایب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی شهری اظهار داشت: با استفاده از تجارب سال های قبل مقرر شد جهت سهولت در صدور مجوزها، نمایندگان نواحی چهارگانه و نماینده راهور کرج در این سازمان مستقر و هریک به تناسب اختیارات نسبت به صدور مجوز سرویس دانش آموزی اقدام نمایند. افشار گفت: مجوزهای لازم در نهایت توسط سازمان تاکسیرانی صادر می شود. وی تاکیدکرد: رانندگان که آمادگی سرویس دهی به دانش آموزان را دارند از اول شهریور به سازمان مراجعه کنند. این مسئول تصریح کرد: در صورت عدم مراجعه از ابتدای مهر ماه عوامل راهور و گشت های نظارتی سازمان با افراد فاقد مجوز سرویس مدارس برخورد و از سرویس دهی آنهاجلوگیری می کنند.
تقویت خطوط و پایانه های مسافری در آغاز سال تحصیلی جدید
نایب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی شهری از تقویت خطوط و پایانه های مسافری در آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و عنوان کرد: این مهم سال گذشته نیز پس از نیازسنجی های انجام شده در سطح شهر انجام شد. افشار با اشاره به اجرای طرح استقبال در مهر ماه سال گذشته عنوان کرد: این طرح در سالجاری نیز با توجه به اختیارات و وظایف محوله سازمان تاکسیرانی همچنین اهمیت موضوع حمل و نقل دانش آموزان در ابتدای شروع سال تحصیلی جدید اجرا می شود. وی با اشاره به افزایش تقاضای سفرهای درون شهری در فصل مدارس با بیان اینکه، این افزایش تقاضای سفر به ویژه در روزهای شروع سال تحصیلی جدید در شهر ملموس خواهد بود، گفت: سازمان تاکسیرانی از نیمه شهریور با طرح نظارتی ویژه ای نسبت به افزایش ساعات فعالیت گشت های خودرویی اقدام می کند. افشار با اشاره به اینکه، اجرای طرح نظارتی سال گذشته نیز در دستور کار اسن سازمان قرار گرفت، افزود: علاوه بر این عملیات بازرسی به صورت محسوس و نا محسوس در سطح شهر انجام می شود.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود