26 شهریور 1392
شماره خبر: 106139

رانندگان تاكسي آتش‌نشانان سيار در شهر

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

رانندگان تاكسي آتش‌نشانان سيار در شهر


مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري كرج از اجراي اقدامات ابتكاري در اين حوزه خبر داد و آموزش اصول ايمني و پيشگيري به تاكسي‌داران سطح شهر را از اين جمله عنوان كرد.
حاجعلي فرجامي گفت: رانندگان تاكسي به دليل گستره ترددشان، مي توانند به عنوان آتش‌نشانان سيار اين سازمان در همه بخش‌ها و معابر تردد كرده و با حضور به موقع از وقوع حوادث سخت جلوگيري كنند. فرجامي بيان كرد: اين افراد همچنين در معرض وقوع حادثه آتش‌سوزي خودروهاي خود در موقعيت‌هاي گوناگون قرار داشته و با فراگيري اصول اطفاي حريق، مي توانند در چنين مواردي نياز خود را بدون درخواست نيرو از سازمان آتش‌نشاني برآورده كنند.
اهداي كپسول خاموش‌كننده رايگان به داوطلبان
اين مسئول انجام اين طرح را با همكاري سازمان تاكسيراني عنوان كرد و ادامه داد: آتش‌نشاناني كه در اين طرح شركت كرده و از دوره‌هاي آموزشي اصول ايمني و پيشگيري بهره‌مند مي شوند، يك دستگاه كپسول خاموش كننده حريق رايگان دريافت مي كنند. مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري كرج افزود: اهداي اين كپسول‌ها به تاكسي‌داران كمك خواهد كرد تا با اطمينان و آرامش خاطر از وجود تجهيزات ايمني موجود در خودرو، رانندگي مطمئني را تجربه كنند. وي به تدبير راهكارهاي اجرايي براي بهره‌گيري مفيد رانندگان از كپسول‌ها نيز اشاره و تصريح كرد: براي رانندگاني كه از كپسول‌ها براي اطفاي حريق استفاده كنند هداياي نقدي و شارژ مجدد كپسول در نظر گرفته شده است.
يك هزار راننده در طرح شركت مي كنند
فرجامي تعداد در نظر گرفته شده براي

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود