27 شهریور 1392
شماره خبر: 106214

ماهیت کاری حوزه خدمات شهر متفاوت از سایر بخش ها است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ماهیت کاری حوزه خدمات شهر متفاوت از سایر بخش ها است


شهردار کرج گفت: ماهیت و خصیصه کاری حوزه خدمات شهر متفاوت از دیگر بخش های مدیریت شهری و در عین حال بسیار حساس و دشوارتر است.
سید علی آقازاده پيش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه معاون خدمات شهری شهرداری کرج که در سالن تازه تاسیس شهداي شهرداری برپا شد با بیان این مطلب در جمع مدیران، معاونین و مسئولین مجموعه مدیریت شهری، عنوان کرد: متفاوت بودن ماهیت و خصیصه کار در این حوزه، اهمیت کار خدمات شهری را بیشتر نمایان می کند. وی با بیان اینکه، کار در حوزه خدمات شهر، بسیار حساس و در عین حال بسیار دشوار است، عنوان کرد: افرادی که در این حوزه مشغول به کار هستند باید همه مسئولیت های کار این حوزه را بپذیریند زیرا این حوزه دشواری های خاص خود را دارد.
این مسئول با اشاره به گستردگی حجم کار در خدمات شهر با بیان اینکه، زمان برای حوزه خدمات شهر معنی ندارد، گفت: افرادی که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند در همه زمان ها به صورت آماده باش قرار دارند تا بتوانند در هر زمان و تحت بروز هر شرایط اقداماتی را جهت تامین آسایش و آرامش شهروندان فراهم کنند. آقازاده با یادآوری سوابق کاری خود در مدیریت شهری، با عنوان این موضوع که، کار خود را از حوزه خدمات شهر آغاز کردم، بیان کرد: فعالیت در این حوزه با تجربیات فراوانی عجین بوده است. وی با اذعان بر دشواری مسئولیت و فعالیت حوزه خدمات شهر، بیان کرد: در عین حال کار در این بخش برغم خشن و دشوار بودن بسیار متنوع و مهم است.
خدمات شهری در تامین رضایت مردمی موفق بوده است
شهردار کرج در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه، خدمات شهری شهرداری کرج در جلب رضایت شهروندان موفق عمل کرده است، گفت: پیشرفت حوزه خدمات شهر امری مهم است زیرا این حوزه و سازمان های وابسته، نقش بسزایی در تامین نیازهای اولیه شهروندان ایفا می کنند. آقازاده با عنوان اینکه، حوزه خدمات شهری و سازمان های وابسته به آن هر کدام به اندازه یک اداره کل در استان اعتبار دارند، بیان کرد: این در حالیست که افرد این حوزه بدون ادعا و متواضعانه فعالیت می کنند. وی اظهارداشت: با توجه به حساسیت کاری در حوزه خدمات شهر، کسانی که برای فعالیت و اداره امور برای این مجموعه انتخاب می شوند، غربال شده اند و از ذره بین کارهای اجرایی و عملیاتی عبور کرده اند. این مسئول از تیم کاری خدمات شهر به عنوان ذخائر شهرداری یاد کرد و افزود: باید با اهتمام و اراده بیشتری از نیروهای زحمتکش و تلاشگر خدمات شهر حمایت شود ضمن آنکه، تقویت نیروها در این حوزه باید به طور جدی در دستور کار قرار گیرد. آقازاده بر ضرورت ارائه آموزش های متعدد با

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود