1 مهر 1392
شماره خبر: 106488

عوامل برگزاري نمايشگاه گل كرج تجليل شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

عوامل برگزاري نمايشگاه گل كرج تجليل شدند


با برگزاري مراسمي پرسنل سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري كرج تجليل شدند.
شهردار سابق کرج گفت: مدیریت مطلوب و کارشناسی، استفاده از متخصصان و به روز بودن عوامل موفقیت سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج است. سید علی آقازاده در مراسم تجلیل از عوامل و دست اندرکاران برپایی دومین نمایشگاه گل و گیاه کرج اظهار داشت: طی سالهای اخیر اقدامات مطلوب سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج مورد توجه و تقدیر شهروندان قرار گرفته که این مهم باعث افتخار مدیریت شهری است. وی افزود: از عوامل موفقیت سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج، وجود همبستگی و وفاق درون سازمانی، استفاده از افراد توانمند و متخصص و برنامه ریزی مدون است. این مسئول عنوان کرد: هم اکنون کارنامه سازمان پارکها بسیار درخشان است و اقدامات این مجموعه در تاریخ مدیریت شهری کرج تا ابد خواهد درخشید.
مدیریت مطلوب و کارشناسی عامل موفقیت سازمان پارکها است
آقازاده ادامه داد: طی چهار سال گذشته بیش از نیمی از سرانه فضای سبز کرج محقق شده به نحوی که از 8.5 متر به 13 مترمربع افزایش یافته است و در آینده نیز به حد ایده آل خواهیم رسید.
شهردار سابق کرج با تشکر از عباس زارع مدیرعامل سازمان پارکها اعلام کرد: در واقع مدیریت مطلوب و کارشناسی و تخصصی در سازمان پارکها، زمینه های توسعه و ارتقای این مجموعه را فراهم کرده است. وی اعلام کرد: سازمان پارکها و فضای سبز یکی از سازمانهای برتر شهرداری کرج است که در آن روح همبستگی و همکاری و تعامل به خوبی حس و مشاهده می شود.
سازمان پارکها در برپایی نمایشگاه گل، آبروی کرج را خرید
این مسئول در ادامه با تشکر از عوامل و دست اندرکاران برپایی دومین نمایشگاه گل و گیاه کرج، اظهار داشت: در واقع سازمان پارکها با برپایی مطلوب این نمایشگاه، برای کرج در حوزه گل و گیاه آبرو خرید و توانست این کلانشهر را در کشور مطرح کند. آقازاده گفت: آینده درخشانی در انتظار سازمان پارکها است که رسیدن به درجات بالاتر نیازمند حفظ پویایی و به روز بودن این سازمان می باشد.
پارکها و فضای سبز، یکی از قوی ترین سازمانهای شهردای کرج است
شهردار سابق کرج افزود: کیفیت بالای نمایشگاه گل و گیاه امسال نسبت به سال گذشته، باعث افزایش جذب شهروندان و بازدید آنها از این مجموعه شد. وی از سازمان پارکها به عنوان یکی از قوی ترین سازمانها در مدیریت شهری کرج نام برد و برای مدیرعامل، معاونان، تمامی کارشناسان

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود