6 مهر 1392
شماره خبر: 106784

نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی جهشی برای بروز تحولی بزرگ در ساختار شهری است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی جهشی برای بروز تحولی بزرگ در ساختار شهری است


مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج و حومه با تاکید بر تجهیز و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، عنوان کرد: تحقق این مهم جهشی برای تحولی بزرگ در ساختار شهری است.
پرویز اسکندری با بیان این مطلب افزود: سازمان تاکسیرانی کرج طی دوره اخیر با همت مدیریت شهری نسبت به انجام این مهم اقدامات چشمگیری داشته است. وی با بیان اینکه، بهره گیری از ناوگان نو و جدید در اولویت برنامه های سازمان تاکسیرانی کرج است، گفت: این امر طبق روال و پروسه قانونی اولویت بندی در دستور کار سازمان قرار می گیرد سپس بر حسب نیاز و امکان تخصیص ناوگان این مهم اجرایی می شود. اين مسئول عنوان کرد: تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از تاکسیرانی و اتوبوسرانی، میزان علاقمندی و استقبال شهروندان در استفاده از ناوگان عمومی افزایش می دهد که این موضوع خود خروجی های مثبت دیگري را به همراه دارد که کاهش بار ترافیکی از مهمترین این موارد است.
لزوم بهبود وضعیت ترافیکی
مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج و حومه، بر لزوم بهبود وضعیت ترافیکی شهر تاکید کرد و افزود: از وظایف سازمان تاکسیرانی به عنوان سازمانی تاثیر گذار، برنامه ریزی برای بهبود وضعیت ترافیکی است. اسکندری افزود: موضوع بهره گیری حداکثری از ناوگان حمل و نقل عمومی امری بسیار مطرح در مدیریت شهری است که تحقق کامل آن در اولویت برنامه ها قرار دارد. اسکندری، سازمان تاکسیرانی را به عنوان

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود