8 مهر 1392
شماره خبر: 107017

تخلیه نخاله های ساختمانی در اخترآباد منطقه 4 غیر ممکن شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تخلیه نخاله های ساختمانی در اخترآباد منطقه 4 غیر ممکن شد


مدیر منطقه 4 شهرداری کرج از احداث کانال در انتهای کوچه فرهنگ واقع در منطقه اختر آباد خبرداد و گفت: با احداث این کانال، از تخلیه خاک و نخاله های ساختمانی جلوگیری شد.
فرج الله ایلیات گفت: کانال مذکور جهت جلوگیری از تخلیه خاک و نخاله در اختر آباد و به طول 250 متر احداث شد. وی با اشاره به ایجاد سه ناحیه خدمات شهر در منطقه 4 عنوان کرد: احداث کانال در اختر آباد با هدف ساماندهی خاک و نخاله های ساختمانی و توسط حوزه خدمات شهر ناحیه 3 منطقه 4 شهرداری کرج انجام شد. این مسئول همچنین از لایروبی جوی خیابان دوم غربی در این منطقه خبر داد و افزود: لایروبی این جوی به طول 200 متر و توسط خدمات شهر ناحیه 3 انجام شد. ایلیات، شستشوی جوی خیابان اکبرآباد غربی را یادآور شد و با بیان اینکه، شستشوی این جوی به طول یکهراز متر صورت گرفته است، عنوان کرد: اجرای این عملیات نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته از سوی حوزه خدمات شهر ناحیه 3 منطقه 4 است.
تسطیح و جمع آوری خاک و نخاله خیابان قنبرآباد
مدیر منطقه 4 شهرداری کرج، همچنین از تسطیح و جمع آوری خاک و نخاله خیابان قنبر آباد خبر داد و گفت: این اقدام در مساحتی به طول سه هزار و 500 متر و با بکارگیري شش سرویس کامیون صورت گرفت. ایلیات در ادامه اجرای طرح جهادی پاکسازی خاک و نخاله در جاده قزلحصار را یادآور شد و عنوان کرد: این طرح از ابتدای شهرک امام رضا(ع) تا پل قزلحصار اجرایی شد. وی در خصوص ضرورت اجرای طرح ساماندهی خاک و نخاله های ساختمانی عنوان کرد: تخلیه خاک و نخاله

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود