5 شهریور 1391
شماره خبر: 10734

برگزاری دوره های آموزشی ويژه کارگران خدمات شهری مناطق 12 گانه شهرداری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 برگزاری دوره های آموزشی ويژه کارگران خدمات شهری مناطق 12 گانه شهرداری کرج

سپیدار آنلاین: برای نخستین بار در سطح شهر کرج، کلاسهای آموزشی برای کارگران خدمات شهری مناطق 12 گانه شهرداری کرج به صورت جداگانه برگزار شد.
مسئول آموزش سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با اعلام این خبر اظهار داشت: به همت سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج و با همکاری معاونت خدمات شهری شهرداری کرج برای کارگران خدمات شهری منطقه 9 شهرداری کرج، کلاسهای آموزشی برگزار شد. نوشین ثریا افزود: در این کلاسها مباحثی در خصوص ایمنی و بهداشت کارگران مطرح شد که مورد استقبال کارگران خدمات شهری منطقه 9 شهرداری کرج قرار گرفت. وی اظهار داشت: همچنین در این مراسم به عوامل و بیماریهایی که کارگران را تهدید می کند و اینکه چه اقداماتی باید برای درمان سرپایی انجام دهند اشاره شد.
پرداختن به بیماریهای شایع در فصل تابستان
این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین در این مراسم به بیماریهای شایع در فصل تابستان مانند تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، وبا و ... پرداخته شد. مسئول آموزش سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج، گفت: در این مراسم به تعریف بیمار CCHF، راههای انتقال به انسان، علائم این بیماری، مراحل قبل از خونریزی و خونریزی دهنده، دوره نقاهت، تشخیص بیماری، درمان و راههای پیگیری از این بیماری برای حاضرین در این مراسم پرداخته شد.
واکسیناسیون تمامی کارگران خدمات شهری
ثریا در بخش دیگری از سخنانش گفت: همچنین در این مراسم به تمامی کارگران خدمات شهری مناطق 12 گانه شهرداری کرج تاکید شد، که نسبت به واکسیناسیون بيماري هپاتیت و کزاز اقدام كنند. وی اظهار داشت: این منطقه از شهر، نهمین منطقه از مناطق 12 گانه شهرداری کرج است که تا کنون برای کارگران این حوزه دوره برگزار شده است. این مسئول خاطرنشان کرد: در پایان این مراسم جلسه پرسش و پاسخ با کارگران برگزار شد و در این جلسه نیز کارگران مشکلات خود را با مسئولان مربوطه در میان گذاشتند.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود