6 شهریور 1391
شماره خبر: 10774

افتتاح بازار روز صدف در منطقه 2 كرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 افتتاح بازار روز صدف در منطقه 2 كرج

سپیدار آنلاین: مدير عامل سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداري كرج عنوان كرد: فردا بازار روز صدف در منطقه 2 شهرداري كرج افتتاح مي شود.
عليرضا عسگري اظهار داشت: اين بازار روز بيست و چهارمين بازار تحت پوشش سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداري كرج است. اين مسئول مساحت كل بازار روز صدف را سه هزار متر مربع و مساحت زيربنای این بازار را هزار و 416 متر مربع عنوان كرد و افزود: مساحت ساخت اين بازار روز كه شامل رواق، بار انداز و غرفه هاي تجاري است، دو هزار و 144 متر مربع مي باشد. وي تعداد غرف اين بازار را هفت باب دانست و بيان كرد:‌ غرفه شماره يك شامل عطاري، خشكبار و برنج و حبوبات، غرفه شماره دو، مرغ و تخم مرغ،‌ گوشت و ماهي، غرفه شماره سه، شوينده و بهداشتي،‌ مواد غذايي و عسل و غرفه شماره چهار شامل لبنيات، پروتئين و قارچ است.
عسگري افزود: در غرفه شماره پنج،‌ ميوه، فرنگي و سبزي، در غرفه شماره شش، سبزي بسته بندي و آبگيري و در غرفه شماره هفت،‌ گوشت بسته بندي و منجمد توزيع مي شود.
وجود نانوايي در بازار روز صدف
مدير عامل سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداري كرج همچنين از وجود يك نانوايي به متراژ 110 متر مربع در بازار روز صدف خبر داد. اين مسئول با توجه به اهتمام و تلاش های مديريت شهري به منظور تسهيل در رفاه حال شهروندان بيان كرد: افتتاحيه بازار روز صدف با حضور مديران و مسئولان شهري انجام خواهد شد. عسگري بيان كرد: راه اندازي بازارهای روز كمك فراواني به كاهش هزينه هاي شهروندان به لحاظ مالي و زماني مي كند و در این زمینه سازمان ميادين بازار روزهاي متعددي را در نقاط مختلف كرج افتتاح كرده است. مدير عامل سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداري كرج با اشاره به افزايش بازار روزها در سطح شهر، این حرکت را به عنوان فعالیتی در راستای افزایش سطح خدمت رساني به شهروندان دانست و افزود: اقدامات و عملکردهای مطلوبی که در این زمينه انجام شده است رضایتمندی شهروندان را بیش از گذشته فراهم کرده است. عسگري با توجه به وظايف شهرداري و شوراي شهر كرج جهت حفظ تعادل بازار روزها اين اقدام را خدمتي ديگر از سوی شهرداري و شوراي شهر دانست. اين مسئول مكان بازار روز صدف را كرج، ميدان استاندارد، خيابان ذوب آهن، خيابان شهيد تشكر عنوان و ذكر كرد:‌ اين بازار روز در منطقه 2 شهر كرج واقع شده است.



منبع: پايگاه خبري مديريت شهري كرج



منبع: پايگاه خبري مديريت شهري كرج

ميهمان
پاسخ 20/06/1391 - 09:36 میردار
سلام
ایا در این بازار احتیاج به نیروی کار نیز دارند. البته برای خانمها.
از ساکنین محل
متشکرم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود