6 آبان 1392 شماره خبر: 108877 رسیدگی به شکایات مردمی توسط مدیر عامل سازمان میادین کرج سپیدارآنلاین: گروه شهری مدیر روابط عمومی سازمان میادین میوه و نسخه قابل چاپ برچسب ها: سازمان, میادین, شهرداری, مردمی, مستقیم, ارزیابی, روابط, شکایات, رسیدگی, عمومی, اظهار, شهروندان, کنترلی, مناسب, خدمات, انگیزه, وظایف, دانست, افزود, سیستم مطالب مشابه: بازدید مدیر عامل سازمان میادین کرج از میدان میوه و تره بار بازار روزهای تحت پوشش سازمان میادین کرج تا لحظه افطار خدمت رسانی می کنند روزانه 70 هزار شهروند به بازار روزهای میادین مراجعه می کنند تغییر ساعت كار بازارهای روز سازمان میادین كرج در نيمه دوم سال جانشین مدیرعامل سازمان میادین كرج معارفه شد