8 آبان 1392
شماره خبر: 109046

بهنام محمودی به منطقه 11 رفت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بهنام محمودی به منطقه 11 رفت


عضو شورای اسلامی شهر کرج با حضور در منطقه 11 شهرداری، ضمن استماع گفته های مردم و دغدغه های ساکنین، به پرسش های آنان پاسخ گفت.
بهنام محمودی در نشستی صمیمی با ساکنین و اهالی منطقه که با حضور مدیر این منطقه رخ داد، با اعلام اینکه تمام تلاش اعضای شورا جهت عمران و آبادانی شهر و رفع مشکلات و معضلات است، گفت: ما از میان مردم آمده ایم و خدمت به ولی نعمتان خود را افتخار می دانیم. ترافیک از جمله مهم ترین محورهای گفتگوی شهروندان با عضو منتخب شورای اسلامی شهرشان بود که روزانه با آن دست به گریبان بوده و به یکی از معضلات این منطقه تبدیل شده است.
باز هم ترافیک!
با توجه به قرار گرفتن این منطقه در مسیر ورودی تهران به کرج و باریکی محل تردد خودروها، اهالی به این نکته اشاره داشته و عنوان کردند که گره عمیق ترافیکی در ساعات اوج، به شکلی مزمن و آسیب رسان تبدیل شده است. مشکلی که طی دیگر ساعات شبانه روز نیز در حالتی غیر منطقی قرار داشته و ضمن اتلاف زمان بسیار از شهروندان، با روح و اعصاب ساکنان منطقه در تماس است.
رسیدگی به وضعیت حمل و نقل عمومی و اختصاص چند خط اتوبوسرانی به مسیرهای منتهی به معابر مستقر در منطقه 11 شهرداری کرج، از دیگر خواسته های اهالی شهرک های جهان نما، خاتم الانبیا، حصار، کلاک و دیگر نقاط این منطقه از بهنام محمودی به عنوان نماینده آنان در شورای اسلامی شهر بود که در کنار درخواست بازنگری در طرح تفصیلی شهر از سوی آنان مطرح شد. از دیگر مشکلاتی که شهروندان این نقطه از شهر با آن دست به گریبان بوده و آن را با عضو شورای اسلامی شهر در میان گذاشتند، نیاز منطقه به تعبیه پل های عابر پیاده بود که با عنایت به قرارگیری منطقه در محدوده اتوبان و نیاز به جابجایی در این مسیر، مطرح شد. شهروندان همچنین از بهنام محمودی برای پیگیری و تعیین تکلیف طرح تعریض جاده مخصوص درخواست هایی را مطرح کردند.
خواسته ها قابل

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود