18 آبان 1392
شماره خبر: 109740

تغییرات مدیریتی پویایی و حرکت ایجاد می کند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تغییرات مدیریتی پویایی و حرکت ایجاد می کند


شهردار کرج با بیان اینکه تغییرات مدیریتی پویایی و حرکت ایجاد می کند، اظهار داشت: جا به جایی ها در شهرداری کرج با همین رویکرد صورت می پذیرد و به معنی عدم برخورداری مدیران از شایستگی های لازم نیست.
علی ترکاشوند در آیین تودیع و معارفه برخی مدیران شهری که صبح امروز با حضور مدیران کل بازرسی و حراست استانداری البرز و جمعی از مدیران شهری در سالن جلسات شهرداری کرج برگزار شد، بیان داشت: تغییر و تحولات مدیریتی حتی برای مدیران ارشد وجود دارد و این رفت و آمدها به افزایش بهره وری و ارتقای خدمات رسانی منجر می شود. وی با تصریح بر اینکه امروز برای تقدیر و تشکر از خدمات ارزشمند برخی دوستان و آرزوی موفقیت برای مدیران جدید شهرداری کرج گرد هم آمده ایم، خاطر نشان کرد: جا به جایی برخی مدیران به این معنا نیست که آنان در زمان تصدی مسئولیت ها منشاء خیر و اثرات مثبت نبوده اند، بلکه قدردان فعالیت ها و خدمات شان هستیم اما باید قبول کنیم که مجموعه شهرداری برای تحرک و پویایی بیشتر به جا به جایی ها نیاز دارد.
شهردار کرج خاطر نشان کرد: تمام مدیران شهری در خدمت به مردم موفق هستند و وظیفه داریم در مسیر خدمتگزاری به شهروندان از یکدیگر سبقت بگیریم. وی، در معرفی مدیران جدید شهرداری و سوابق شان گفت: عسگری که سابقا در سازمان ها و مناطق شهرداری کرج منشاء خیر و برکت بود، به عنوان مدیر بازرسی و نظارت شهرداری کرج مشغول خدمت می شوند و پیشنهاداتی نیز برای تصدی مسئولیت در چند بخش به میری – مدیر سابق بازرسی و نظارت- داده ایم که ظاهرا وی ترجیح می دهند فعالیت های خود را در زمینه نظارت و بازرسی ادامه دهند و برای ایشان توفیق و بهروزی را آرزومندیم. ترکاشوند ادامه داد: همچنین شریف کاظمی که از مدیران با سابقه شهری است، در سمت شهردار منطقه 7 کرج منصوب می شوند و برای وی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت دارم. شهردار کرج بیان داشت: ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پورمظاهری در سازمان آرامستان ها، از این پس مجتبی اسکندری در این عرصه به شهروندان کرجی خدمت می کند.
مطالبات شهرداری چندین

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود